יום של חיבוק ונשיקה
קרדיט: עיריית עפולה.

לרגל יום המשפחה ציינו בבית הספר "תדהר" בוקר של חיבוק ונשיקה. כל הורי תלמידי שכבת א׳ הוזמנו לחגיגה מיוחדת במסגרתה חצר בית הספר עוצבה כמו גן אירועים, לכל משפחה הוקצה שולחן מקושט ועליו ברכה אישית שכתב ילדם.

תלמידי והורי בית הספר 'תדהר' חגגו 'יום משפחה' שמח במיוחד. את היום פתחו התלמידים עם מופע של תלמידי השכבה בפני ההורים עם מחרוזת שירי משפחה. לאחר מכן, כל ילד הקריא להוריו את הברכה שכתב למשפחתו והונחה על השולחן מבעוד מועד. עם סיום המופע לבשו הילדים סינרים עליהם כתוב ״מוגש באהבה״ והפכו למלצרים, כל הורה קיבל תפריט עליו הוא משלם לילדו באמצעות בחיבוקים ונשיקות. על עוגת שוקולד "שילמו" ההורים בחיבוק ונשיקה, ועל סלט פירות "שילמו" ההורים לתלמידים במחמאה ומילה טובה.

קרדיט: עיריית עפולה.

רחל עמוס, אמא לתלמי סיפרה: "הילדים התרגשו ושרו לכבודנו ההורים וההפתעה האמיתית חיכתה לנו בברכה האישית והמרגשת שהם הקדישו לנו". משפחת מלול שיתפו אף הם בחוויה: "הפעילות בבית הספר הייתה חוויה נעימה ומעצימה. ההשקעה של הצוות החינוכי יחד עם הילדים המתוקים שלנו, הביאו אותי כאמא להתרגשות גדולה. המון תודה על יום מוצלח ומושקע בכל ההיבטים".

סיון וידנפלד, מנהלת בית הספר "תדהר" והמחנכות נילי, עדי וענת סיפרו: ״התלכדנו היום הורים וילדים ליום של חיבור לבבות, יום של תודה והוקרה לאלו שממלאים את ליבנו כל יום מחדש ולאלו שממלאים את ביתנו בצחוק ושמחה. התרגשנו לראות ילדים מלאים בחדוות נתינה בזמן איכות אמיתי לילדים והוריהם. שמחנו לראות את האור בעיניי הילדים המפנקים את הוריהם ולא פחות מכך, את השמחה של ההורים הנרגשים והגאים".

יום של חיבוק ונשיקה
קרדיט: עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here