Credit: Pixabay

משבר זוגי הוא בהחלט לא דבר נעים. רבים מהזוגות חווים בשלב כזה או אחר משבר בזוגיות. זה כלל לא משנה אם אתם זוג צעיר או זוג ותיק, משבר בזויות יכול להסתיים בקול ענות חלושה, אך לעיתים הוא עלול להסתיים גם בגירושין. באם בעבר זה היה לא נעים לפנות לטיפול של יועץ זוגי, היום זוגות רבים אשר נמצאים בנקודות משבר בזוגיות, פונים לסיוע חיצוני של איש מקצוע מומחה. אם אתם מוצאים את עצמכם מנהלים מאבקים, לא מסוגלים לתקשר אחד עם השני או לא מצליחים להתמודד עם הבעיות בבית, עם הילדים או שאר בני המשפחה, רצוי מאוד  כוח, מתקשים לתקשר או לא יודעים איך להתמודד עם המשפחה המורחבת רצוי מאוד שתשקלו לפנות לטיפול זוגי. אבי אלפסי יזרעאל, הוא יועץ זוגי ומאמן אישי בעל ניסיון רב ושעור הצלחה גבוה, פנו אליו עוד היום.

ייעוץ זוגי – לא רק במשברים

לא מעט זוגות הסובלים ממשברים בזוגיות, פונים לייעוץ זוגי. ברוב המקרים הייעוץ הזוגי מסיע לשקם את מערכת היחסים, ולהחזיר את השקט ואת הביטחון לזוגיות ולמרקם השביר של המשפחה. ייעוץ זוגי הוא לא רק לטובת בעיות זוגיות באם מתעוררות כאלה. יעוץ זוגי מעניק כלים לבני הזוג כיצד להתמודד יחד עם בעיות נוספות אשר מעיבות על ההרמוניה כמו ענייני עבודה, התמודדות עם מצבים כלכליים לא פשוטים ואף סיוע וייעוץ לגבי קשרים חברתיים ועוד, כאשר המערכת הזוגית מושפעת מהם. ייעוץ זוגי מומלץ לקבל מאיש מקצוע מנוסה ובעל ניסיון אשר עבד עם לא מעט זוגות במשך שנות עבודתו ונתקל בסוגים שונים של בעיות.

משבר בזוגיות – לא סוף העולם

אם אינכם מצליחים לתקשר כזוג, לא מסוגלים להיות אחד בקרבתו של השני, מתווכחים על כל נושא, ואף מעלים במחשבותיכם את המושג גירושין, זהו סימן מובהק שאתם חווים . לרבים מאתנו יש משברים בזוגיות, חלק מאתנו מנסים להעביר את זה כלא היה, חלק מנסים אף להתמודד לבדם עם המשבר וחלק פשוט מחליטים "לפרק את החבילה" ללא כל אפשרות לסיכוי נוסף. חשוב להבין כי במשבר בזוגיות נאמרים ונעשים דברים שאין להם דרך חזרה. לכן חשוב מאוד לא לתת לכדור השלג להתעצם, ולהתחיל לטפל במשבר עוד בתחילתו. הדרך הטובה והנוחה היא לערב צד שלישי ורצוי שהוא יהיה איש מקצוע מנוסה כיועץ זוגיות. פנו עוד היום אל אבי אלפסי יזרעאל, יועץ זוגי ומאמן אישי בעל ניסיון רב ושעור הצלחה גבוה בפתרון משברים קשים בזוגיות ובמערכות יחסים.

Credit: Pixabay

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here