קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

האלוף במיל' יפתח רון טל הגיע לסיור יחד עם נציגי חברת חשמל כדי לקדם נושאים הקשורים להתפתחות העיר ובטיחות התושבים

האלוף במיל' יפתח רון טל, יו"ר דריקטוריון חברת חשמל, ביקר במגדל העמק כדי להתרשם מפיתוחה של העיר, משיתוף הפעולה עם חברת חשמל ולעמוד מקרוב על הטיפול בנושאים שסוכמו בפגישתו הקודמת עם ראש העיר אלי ברדה.
לאחר קבלת הפנים בבית "יד לבנים" והצגת "הסכם הגג" לבניית 6,000 יחידות דיור ותוכניות הפיתוח של מגדל העמק, יצאו קברניטי העיר יחד עם רון טל ונציגיו לשכונת "מצפה העמק" כדי לבחון בשטח, ולא רק על גבי מפות, את עמוד החשמל הממוקם בשכונה החדשה. לאחר שראה את עמוד החשמל בשטח הורה לקדם את התכנון והטיפול בהזזת העמוד ובהטמנת הקו שעלותו מוערכת בכ-5 מיליון שקלים.
לאחר מכן, המשיכו את הסיור ל "פארק חרצית" בשכונת "נוף העמק", נפגש גם עם משפחות מלול ואמסילי שהודו לו על הפחתת הקרינה בקו מתח גבוה וחזרו על בקשתם להעתיק את קו החשמל והורה להכין תב"ע ולתכנן את העתקת קו המתח הגבוה משכונת "נוף העמק" שעלות העתקה שלו מוערכת בכ-15 מיליון ₪. כמו כן סוכם על הטמנת קווי חשמל מתח גבוה ברחבי העיר בתוכנית עבודה רב שנתית.
יפתח רון טל אמר: "אני תמיד שמח לבקר במגדל העמק, להתרשם מקרוב מהפיתוח המואץ של העיר ולפגוש את ראש העיר אלי ברדה שמהווה דוגמא למנהיגות אמיתית, ההופכת חזון למציאות. חברת החשמל תמשיך ותהווה גורם משמעותי בפיתוח התשתיות במגדל העמק, בהתאם לחזונו של ראש העיר, תסייע ותקדם פתרונות לסוגיות מורכבות ברשת החשמל ותמשיך לספק שירות איכותי לתושבי העיר".
ראש העיר אלי ברדה סיכם: "הביקור היה מוצלח מאוד. נמשיך לעקוב ולוודא שתהליכים מורכבים ומתמשכים נכנסים לתוכנית עבודה ומתקדמים עד לסיומם למען בריאותם ואיכות חייהם של תושבי מגדל העמק".

קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here