חגיגות העלייה | קרדיט: מועדון הכדורסל הפועל מגדל העמק/יזרעאל

קבוצת הכדורסל המאוחדת ניצחה במשחק חוץ את כפר קאסם 87-68 וחגגה עליית ליגה מתוקה

למרות עונת "קורונה" לא פשוטה, הצליחה הקבוצה המאוחדת מהעמק "מגדל העמק/יזרעאל" להעפיל לליגה הלאומית. עבור קבוצת הכדורסל הייתה זו עונה אינטנסיבית הרבה בעקבות נגיף ה"קורונה" שאילץ את השחקנים לצאת לשתי הפסקות במהלך העונה ועם חזרתה לשחק שני משחקים בשבוע.

לאורך כל העונה התמודדה מגדל העמק/יזרעאל על הכרטיס לליגה הלאומית מול הפועל כפר סבא, בסופו של דבר בזכות ניצחון חוץ בתחילת השבוע 87-68 מול כפר קאסם, חגגה הקבוצה עלייה מתוקה לליגה הלאומית.
נתן בן חיים יו"ר הקבוצה: "ראשית אני רוצה להודות לראש העיר אלי ברדה ולראש המועצה האזורית איל בצר על התמיכה והחזון בהקמת הקבוצה המאוחדת, לשלום זוזוט מנכ"ל העירייה ואבי סמוביץ סגן ראש המועצה שליוו את הקבוצה לאורך כול העונה כמובן להנהלה, למאמן אסף רוטשטיין, לשחקנים ולאוהדים שליוו את הקבוצה בכל המשחקים. הקבוצה נבנתה על עלייה לליגה הלאומית וזו המטרה שעמדה לעיננו מתחילת הדרך. למרות כול הקשיים פציעות ומאבק עיקש מול הפועל כפ"ס הצלחנו בזכות סל ניצחון הצלחנו לעמוד במשימה".

ראש העיר אלי ברדה בירך את הקבוצה וכל בעלי התפקידים על הזכייה באליפות ועלייה לליגה הלאומית ואמר: "חשוב שהקבוצה תתנהל באופן תקין ומקצועי וחשוב שהיא תתקע יתד בליגה ותקדם שחקנים צעירים מהעמק והסביבה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here