צילום דוברות משטרת ישראל

 

שני חשודים בהצתת מתבן וטרקטור בקיבוץ בצפון, נעצרו לאחר מרדף מלווה בירי בכניסה לכפר טובא זנגריה.

כוחות משטרה גדולים של שוטרי מחוז צפון וכוחות מג"ב הוזנקו אתמול סמוך לשעה אחת בלילה לאחר שהתקבל דיווח על הצתה בקיבוץ סמוך לקריית שמונה.

שוטרי מחוז צפון ניהלו מרדף אחר רכב החשודים תוך שהם סוגרים את כל נתיבי המילוט של הרכב לאורך כביש 90, הרכב נעצר תוך שימוש בדוקרנים ובירי כאשר ניסה להיכנס במהירות גבוהה לתוך תחומי הכפר טובא זנגריה.

ברכב נעצרו 2 חשודים (49,35) תושבי הכפר, כאשר ברכבם ראיות הקושרות אותם להצתה והבוקר הם יובאו לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

מפקד המחוז, ניצב שמעון לביא -"אנחנו נלחמים יום ולילה, שעה שעה, בארגוני הפשיעה בצפון, באירועי הירי במגזר הערבי, ובתופעת גביית דמי החסות והפעלת אלימות כלפי אזרחים על ידי גורמים עבריינים. באירוע הלילה ראינו את הפעילות המתואמת של כל הכוחות שלנו במרחב בתגובה מהירה ומעצר נחוש של החשודים, אנחנו מנהלים כאן מאבק נחרץ ללא פשרות כנגד ארגוני הפשיעה ויש לנו את אורך הרוח והכוח להמשיך איתו בעוצמה גבוהה ככל שיידרש, המאבק לא נגמר פה ועוד נכונו לנו ימים קשים, אנחנו נראה כאן תגובות ופגיעות מצד ארגוני הפשיעה שמוצאים את עצמם חוששים לעצם קיומם, כמו גם במקרה זה שבו עולה חשד כי אחד המניעים להצתה הוא המצוקה בה נמצאים ארגוני הפשיעה ביזור בעקבות מכבש הפעילות של המשטרה נגדם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here