קרדיט - Canva

בעלי חיים שמגדלים מסבים לנו הנאה רבה ואפשר ליהנות במחיצתם מכל היתרונות שהם מביאים לבני הבית ובמיוחד לילדים קטנים. אולם הם מחייבים טיפול מסור שדואג גם לבעיות שבני אדם אינם סובלים מהן, כמו בעיות היגיינה כוללות טפילים שונים. מטבע הדברים, הפרווה ומבנה גופם מועד יותר לפורענות בתחום זה וחייבים לטפל בהם בצורה יסודית וקבועה על מנת שלא יסבלו מטפילים כמו קרציות ופרעושים, ולא רק משום שהם מזיקים גם לבני אדם ויכולים לעבור אליהם. יש צורות טיפול בפרעושים שמותאמות לכל בעל חיים ומומלץ לעבור אותן רק במרפאה וטרינרית שיכולה גם להדריך אתכם כיצד להימנע מהדבקה כזאת ומה אפשר לעשות על מנת לשמור על עצמכם ועל חיות המחמד שלכם. לחיות המחמד שלכם מגיע לחיות ללא ההצקות המזיקות והמסוכנות של הטפילים ולכן במרפאה של ד"ר יובל אטיאס מטפלים במסירות גם בבעיה זאת בצורה יסודית ונכונה.

טיפולי חירום בכל שעה

טיפולי חירום רפואיים מוכרים לבני אדם ויש כאלה גם לבעלי חיים. בין אם מדובר בפגיעה מכלי רכב תוך כדי ריצה ברחוב או בעיה רפואית חמורה כל חסימת מעיים או מחלה אחרת, יש שירותי חירום במרפאה וטרינרית טובה שמעניקים לכם גם בשעות שלאחר שעות העבודה. במרפאה כזאת מוסמכים גם לבצע ניתוחי חירום מצילי חיים לחיות מחמד וחשוב להכיר זאת למקרה שתצטרכו אותה. מרפאת חירום וטרינרית טובה מעניקה לכם את השירות הזה על ידי צוות מסור שעומד לרשותכם עם כל הידע המקצועי שלו כדי להציל חיים ולהקל על חיית המחמד שלכם בכל פעם שתצטרכו אותם.

בדיקות וטיפולי שגרה

כשאתם מכניסים הביתה חיית מחמד שאתם אוהבים ורוצים לגדל, רצוי לפתוח לה תיק במרפאה טובה כזאת שמעניקה לה את כל הטיפולים והחיסונים, הבדיקות והמעקבים והטיפוח הנדרש כדי שאתם תוכלו ליהנות מהגידול שלה והיא תיהנה מבריאות טובה. זה מתחיל מקבלת בעל החיים למרפאה, היכרות אתו ועם המאפיינים שלו ותכונות אופי כי לכל בעל חיים יש אופי משלו, קביעת לוח חיסונים חיוניים והזמנה לביקורים קבועים למעקב, טיפול ברווחתו כמו טיפולי שיניים וכפות רגליים, בדיקת טפילים ומעקב אחר פעילות מעיים תקינה כדי לבדוק רגישויות ואלרגיות ועוד. בכל מרפאה כזאת תוכלו לקבל גם ייעוץ והדרכה כיצד לגדל חיית מחמד בצורה נכונה ובריאה כדי ליהנות אתה שנים רבות. ד"ר יובל אטיאס מלווה אתכם כל הזמן על מנת לוודא שחיית המחמד שלכם מקבלת את הטיפולים הטובים ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here