ילדי גן פרח כבר נערכים לקראת קייטנת חנוכה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

בעקבות ביטול הסבסוד הממשלתי החליטו בעיריית עפולה לסבסד בעצמה את קייטנות חנוכה שיופעלו באמצעות רשת המתנ"סים "שחקים".

"בתי הספר של החגים", תכנית הדגל של הפרויקט הממשלתי "ניצנים" פועלת בשנים האחרונות ברחבי הארץ תוך הפעלת צהרונים וקייטנות בחגי ישראל כגון חנוכה ופסח. לאחרונה, לאור הקיפאון במשרדי הממשלה, הוחלט שלא לתקצב את תכנית "בתי הספר של החגים" בחג חנוכה הקרוב. עיריית עפולה, בהחלטה משותפת עם רשת המתנ"סים "שחקים", קיבלו החלטה לקיים בכל זאת שבוע מרוכז של קייטנה לילדים בבתי הספר וזאת על אף עצירת הסבסוד מטעם הממשלה וזאת לאחר שקיימו דיון על חשיבות מתן המענה להורים גם בחופשת חנוכה.

אי לכך, יתקיימו קייטנות בגני הילדים ובתי הספר השונים בעיר. קייטנת גני הילדים תתקיים בימים שלישי עד שני, 24-30/12/19 בין השעות 07:30 עד 16:00 בעלות 375 שקלים (עבור 5 ימים, לא כולל יום שישי, אין חלקיות שבוע). הורים שילדיהם רשומים בצהרוני טרום חובה או לקייטנות גני חובה אינם צריכים לבצע רישום. מינימום לקייטנה בגן 20 ילדים. קייטנת בית הספר מיועדת לכיתות א'-ג', תתקיים באותם תאריכים בתוך בתי הספר היסודיים בהם מתקיימים צהרונים במהלך השנה בין השעות 8:00-13:00 בעלות של 250 שקלים בלבד. לאורך כל השבוע צפויים להתקיים הפעלות שונות של צוות מקצועי.

דניאל בן, מנכ"ל רשת 'שחקים' שתפעיל את הקייטנות אמר: "נתמודד עם התקציבים ונכין תכנית מקיפה לילדים. גם בשנה הנוכחית, כמו בשנה הקודמת, צוות מקצועי ומוביל יעניק לילדים שלנו את הטוב ביותר". ראש מינהל חינוך טינה ולדמן אמרה: "היה חשוב לראש העיר אבי אלקבץ לתת מענה להורים גם בחופשת חנוכה למרות ההחלטה לבטל את הסבסוד הממשלתי ואנחנו יכולים להבטיח שהילדים יזכו לקייטנה איכותית ומלאת תכנים".

ילדי גן פרח כבר נערכים לקראת קייטנת חנוכה
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here