קרדיט - Canva

המקום האחרון שבו מצפים לסבול מתקלות ומרשלנות מקצועית הוא מערכת הבריאות, אבל למרבה הצער זה קורה יותר ויותר. זה לא הכי נעים להרגיש שאתם הולכים לרופא על מנת לתבוע אותו למקרה שייכשל, אבל לפעמים זה מחויב המציאות. מקרים של רשלנות רפואית שבגללם הסבל נורא, הנזק בלתי הפיך ואף מגיע עד כדי מוות, הם מקרים שבהם אין דרך אחרת להשיג לעצמכם את הצדק המיוחל, לפחות במידה המינימלית שאפשר. פיצויים על רשלנות רפואית לא מתקנים אמנם נזק שאי אפשר לרפא, אבל לפחות יכולים להניב לכם את השכר שיכולתם להרוויח אילולא נגרם לכם. זה גם מפצה על אובדן כושר השתכרות, נזקים נפשיים וגופניים והוצאות רבות על טיפולים שתצטרכו בגלל השלכות הרשלנות הרפואית. כשקורה מקרה כזה פנו לייעוץ אצל עורך דין רשלנות רפואית בירושלים שמתמחה בתחום והתחילו את הליכי התביעה שלוקחים זמן. משרד עו"ד אסף שפירא עומד לרשותכם בכל מה שקשור לתביעה כזאת עד שתקבלו מה שמגיע לכם.

על כל תאונה יש פיצוי

תאונות דרכים הן מקרה נוסך שבו אנשים מתקשים לעמוד נפשית בצורך להגיש תביעה לפיצויים שמגיעים להם, אבל גם כאן זה הכרחי. בכל פגיעה יש השפעה לטווח רחוק שבגללה תצטרכו להוציא כסף על טיפולים ואולי אפילו לקבל הכרה בנכות מסוימת. לכן, עורך דין לענייני תאונות דרכים שמקבלים את המקרה שלכם, יטפל בכם מרגע שפניתם אליו ועד הרגע שבו תקבלו מה שמגיע לכם. זה כולל הנחיות והדרכה כיצד לאסוף תיעוד וראיות על התאונה שיתמכו בטענות שלכם ובפיצויים שמגיעים לכם. את ההליכים האלה מתחילים מוקדם ככל האפשר ויש הבדלים בין מקרה למקרה. רצוי לא להקל בזה ראש גם כאשר מדובר בפציעה קלה. גם בפציעה כזאת יש לפעמים נזקים שמתגלים בעתיד ונובעים מכך, ולכן חשוב לתעד הכל.

נזיקין פירושם פיציים

כשמדברים על נזיקין מדברים על פיצויים שמגיעים לכם בגלל פגיעה גופנית או נפשית או רכושית, ולכן אסור לוותר על זה. כל פיצוי כזה מגיע לכם בזכות ולא בחסד וכל מה שצריך זה למצוא את עורך הדין שמתאים לכם ויש לו את הידע והניסיון שמתאימים למקרה שלכם. כבר בפגישה ראשונה עם עורך הדין שלכם תוכלו לדעת בדיוק אם זהו עורך הדין שמתאים לכם. לכן, משרד עו"ד אסף שפירא מציע לכם לבוא להתייעצות על מנת לבחון את התיק שלכם ולתכנן את המשך האסטרטגיה שתגן על האינטרסים שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here