כשאיכות מקצועיות ומשפחתיות נפגשים, נרשמת עלייה במדור הרישום, מרימים כוסית לרגל ההצלחה. צילום: דוברות המכללה

עלייה משמעותית ברישום ללימודי הנדסאים

מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל בהרמת כוסית עם צוות הרישום לרגל סיום הרישום ללימודי הנדסה לסמסטר זה: "העלייה ניכרת בכל מגמות ההנדסה במכללה, זו ללא ספק בשורה משמחת ובהחלט תוצאה של השקעה, איכות, אווירת תמיכה ומשפחתיות שיש במכללה, עלייה של 28%. זהו השג מרשים ביותר ובזכותכם."

עם תום הרישום ללימודי הנדסאים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל והבשורה כי השנה על אף מורכבותה ואתגריה בשל מגפת הקורונה, נרשמה עלייה משמעותית של 28% ברישום, התכנסו חברי צוות המכללה הטכנולוגית נוף הגליל, להרמת כוסית לרגל סיום מועד הרישום ללימודי ההנדסה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל וההישגים המשמעותיים.

על אף מגפת הקורונה והשלכותיה המיידיות ואלו התהליכיות, נרשמה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל עלייה משמעותית ברישום ללימודים בכל מגמות ההנדסאים, ובעיקר במגמות הנדסה אזרחית ואדריכלות ועיצוב פנים.

מציאות ייחודית זו למכללה הטכנולוגית נוף הגליל הפתיעה רבים. מנכ"לית המכללה, מרב ששון אמויאל מרוצה מאוד מהתהליך החיובי בריבוי הסטודנטים הנרשמים ללימודי הנדסאי במכללה ורואה בכך שכר לעבודה המאומצת שנעשתה ע"י הצוות והבעת אמון של הסטודנטים במכללה.

"העלייה ניכרת בכל מגמות ההנדסה במכללה, זו ללא ספק בשורה משמחת ובהחלט תוצאה של השקעה, איכות ואווירת תמיכה ומשפחתיות שיש במכללה. אנחנו פוגשים סטודנטים שהם בני משפחה וחברים של בוגרים שלנו, שמגיעים אלינו בעקבות המלצות, מה שמהווה עבורנו פידבק חשוב ועדות להצלחה. בהזדמנות זו אני רוצה לשבח את עבודתם של סגל המרצים במכללה ואת עבודתו של צוות ביה"ס להנדסאים; אתי אמסלם, רונית מדר, ענת פרידה, סיגל גופר, שירן טייפלד, לסלי קושניר, סבינה ורובל, שרה אהרון חג'ג' ובראשן: אריאלה דוייטש, על עבודתן המאומצת והמסורה".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here