קרדיט: דוברות כללית

מאגדה, רוקחת אחראית בית מרקחת שיכון ד' בטבריה, בחרה ללמוד רוקחות כיוון שראתה בו מקצוע מאתגר ומעניין. דרך הייעוץ שהיא נותנת היא מאמינה שהקשר האישי עוזר ומקל על המטופלים.

מאגדה, נשואה +2, מתגוררת באכסאל, למדה רוקחות בבית הספר לרוקחות באוניברסיטה העברית, בעלת תואר שני בניהול מערכות בריאות מאוניברסיטת חיפה, לרבות קורסי ניהול וקורסים מקצועיים בתחום הרוקחות.

"את דרכי המקצועית התחלתי בתור מתמחה בבית מרקחת רקתי טבריה, ומאז אני נמצאת במקצוע הזה קרוב ל – 13 שנים. העיסוק ברוקחות כיום הוא אחד החשובים ביותר במתן שירותי בריאות, ורוקחים הם אנשי המקצוע בתחום הבריאות שיש להם את הידע המפורט ביותר על תרופות וכיצד הם פועלים. כמו במקצועות בריאות רבים אחרים, הרוקחות משתנה ומסתגלת לשיטות העדכניות ביותר של אספקת בריאות. רוקחים מייעצים על דרכי טיפול שונות, ופתרונות אלטרנטיביים שעשויות להועיל למטופל.

 

בית המרקחת כמו שאנחנו מכירים עבר שדרוג דיגיטלי בחודשים האחרונים והשירותים הדיגיטליים הורחבו ומעתה ניתן לבצע הזמנה ולהגיע לבית המרקחת לאסוף באופן עצמי או לבצע הזמנה שתגיע עם שליח עד הבית, שירות שכרוך בתשלום.

"כל השדרוגים הטכנולוגים משפרים את השירות למטופל, חוסכים זמן ומצמצמים את ההגעה לבית המרקחת. יש גידול בשימושי האון ליין בתחום הרוקחות ואנחנו ממליצים לכולם.

"כל יום בו אני נוסעת לעבודה אני מרגישה אותו דחף ואותה מוטיבציה שהייתה לי מאז שהתחלתי לעסוק בתחום. כל יום נחשב לאתגר חדש. מוסר עבודה גבוה, כבוד ויחס הם אבני הדרך המלווים אותי בעבודה לאורך כל הדרך . אנשים שטוב להם במקום העבודה תורמים ומוסיפים המון למערכת. אני גאה להיות רוקחת" סיכמה מאגדה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here