יערת העמק ציון גבוה מאוד במדעים

תוצאות מבחני המיצ"ב פורסמו השבוע ומהנתונים עולה כי מגדל העמק ביצעה את הקפיצה הגדולה ביותר מבין כל ערי גליל עמקים בשיעור של 18% משנה שעברה.

אתר מדלן פרסם השבוע את תוצאות מבחני המיצ"ב בבתי הספר ברשויות השונות. על פי הנתונים שפורסמו רשמה העיר מגדל העמק את הקפיצה הגדולה ביותר מבין כל ערי גליל עמקים בשיעור של 18% שמציב אותה עם ציון משוכלל של 46 תוצאה שמציבה אותה במקום גבוה בהשוואה לערים אחרות בגליל-עמקים לדוגמא אחרי העיר כרמיאל 55 עם עלייה של חצי אחוז ולפני ערים כגון מעלות 43, עפולה 42, קריית שמונה 40, בית שאן 40, טבריה 39, נצרת עילית 39 וצפת עם 28 נקודות.

יש לציין כי שני בתי ספר עשו קפיצה גבוהה במבחנים השנה והם חטיבת הביניים "יערת העמק" שעשה קפיצה של 50% בציוני המיצ"ב ובמקביל אף קיבל השבוע את פרס החינוך המחוזי ובמגזר החרדי בית הספר היסודי ת"ת "נר הצפון" שהתייצב על ציון של 75. במינהל החינוך במגדל העמק הביעו סיפוק לנוכח הקפיצה הגדולה מהציון של המיצ"ב הקודם והדגישו את מגמת שיפור. ראש מינהל חינוך מלי אליגוב אמרה: "תפיסת החינוך שלנו קובעת שתמיד נרצה להשתפר יותר מההישג האחרון שלנו ובדגש על מגמת השיפור הרב שנתית. יש לנו אתגר חינוכי ואנו מאמינים ביכולות שלנו, של ההורים ושל התלמידים להמשיך להשתפר ולהשיג הישגים חינוכיים וערכיים גבוהים יותר".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here