קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

כחלק מגרף האימונים והתרגילים השנתי קיימה הרשות תרגיל במהלכו נבחנו מערכות טכנולוגיות חדשות בסיומו קיבלה הרשות מחמאות מתא"ל במיל' דוד סויסה ר' מנהלת תרגילים בפיקוד העורף ואל"מ במיל' ניסים תורג'מן מפקד הנפה במחוז הצפון

עיריית מגדל העמק קיימה תרגיל חירום כחלק מגרף האימונים והתרגילים של פיקוד העורף בהשתתפות ראש העיר, סגניו, מנכ"ל העירייה, קב"ט ומנהלי מכלולים בחירום. בתרגיל נבחנו מערכות תקשורת חדשות תפקוד בתנאי מגבלות ה"קורונה" והזום כולל מערכת דיווח של המוקד העירוני ותפקוד החמ"ל המרכזי.
בתרגיל השתתפו גורמי החירום, משטרה, כב"ה ומד"א ופיקוד העורף אשר הפעיל מנהלת לתרגיל שהדריכה ובחנה את נהלי החירום של הרשות, במהלכו תורגלה הרשות במספר אירועי חירום של מצב מלחמה כולל חילוץ ממבנה לאחר פגיעה ישירה ופתיחת מתקני קליטה למתן קורת גג למחסורי גג.
כזכור, בשנה שעברה עברה העירייה ביקורת חירום במהלכה נבחנה מוכנות הרשות לחירום ע"י משרדי הממשלה השונים. במסגרת הביקורת רועננו ועודכנו כל תיקי החירום ברשות אותם מנהלים בשגרה ובחירום מנהלי חמשת המכלולים של הרשות וביניהם מכלול אוכלוסייה, מכלול לוגיסטיקה, מכלול מידע לציבור, מכלול כוח אדם ומכלול הנדסה ותשתיות. בסיום הביקורת החמיאו תא"ל סויסה ואל"מ תורג'מן לרשות על הציון הגבוה שקיבלו וציינו לשבת את הרשות כאחת הרשויות שקיבלו את אחד הציונים הגבוהים מבין כל הרשויות בהן נערכו התרגילים.
יש לציין שגורמי המנהלת של פיקוד העורף חלקו שבחים לכל מנהלי המכלולים בחירום בעיר. במקביל לתרגול הרשות בוצע אימון הכשרה לצוותי הסער להעלאת רמתם לדרג מחלץ 2 שבו הוכשרו בשימוש בציוד טכנולוגי ע"מ לסייע בחילוץ לכודים. התרגיל והאימון הינם עוד נדבך נוסף בהיערכות הרשות למצבי חירום על מנת לספק שירות מיטבי גם בזמן חירום.

קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here