קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

במסגרת התחרות "המורה של המדינה" העפילה המחנכת והמורה למדעים מבית ספר "יגאל אלון" לשלב עשרת "המורים הצעירים" בתחרות

מגדל העמק ממשיכה להוביל בחינוך ולקצור הישגים. לאחר שקיבלה פרס חינוך מחוזי ובימים אלו מועמדת לפרס חינוך ארצי התבשר מינהל החינוך כי המחנכת והמורה למדעים, אוראל רחמימוב מבית ספר "יגאל אלון", העפילה לשלב עשרת "המורים הצעירים" בתחרות המורה של המדינה.
השנה התחרות צוינה בצל ולצד ה"קורונה", בדגש על התמודדות המורים והמורות עם המצב, אתגרים חדשים ובניסיון למצוא פתרונות הולמים לכל התלמידים. המורים עוברים תהליך הערכה ומיון בסיומו תבחר הועדה שמורכבת מ-15 חברים, בכירים בתחומים שונים, את הזוכים.
"אני נרגשת מאוד מהמעמד, מהערכה והכרת הטוב, זה לא מובן מאליו, בייחוד לא למורה צעירה בתחילת דרכה" אמרה השבוע אוראל רחמימוב והוסיפה: "זה מוכיח שעם עבודה אינטנסיבית, למידה מתמדת והתמדה תוך אמונה שלמה ותחושת שליחות ניתן לקצור את הפירות. העיר מגדל העמק זו העיר בה גדלתי והתחנכתי והיום אני מכה בה שורשים ומטפחת את דור העתיד שצומח פה ומנחילה בתלמידיי את כל הערכים שספגתי. אני שמחה מאוד להיות חלק ממערכת החינוך בעיר, מערכת שמשקיעה בתוכניות ומשאבים רבים על מנת להצמיח ולקדם את הילדים".
"כמורה צעירה שהשתלבה בבית הספר "יגאל אלון" אני יכולה לומר שהצוות החינוכי ובראשו עומדת המנהלת המיוחדת הגברת עינת וקנין הוא צוות עוטף, תומך ומפרה, מהרגע הראשון הם קיבלו ושילבו אותי והרגשתי מייד שהגעתי לבית חם, לדעתי זה כל מה שמורה צעיר צריך כדי לפרוח ולהוציא את המיטב".
בית הספר "יגאל אלון" הוא בית ספר קהילתי, שדוגל במעורבות הקהילה, ההורים שותפים מעורבים ותורמים רבות לבית הספר ונוצרים יחד שיתופי פעולה יוצאי דופן, אשר מצמיחים את בית הספר ומביאים אותו להישגים נכבדים, הם רואים לנגד עיניהם את המטרה המשותפת שלנו לקידום הילדים. התלמידים בבית הספר הם ילדים בעלי רגישות חברתית גבוהה, בעלי ערכים, נענים לאתגרים לימודיים חדשים וסקרנים, אני נהנית להיכנס כל בוקר בשער בית הספר וכל יום עבורי הוא חוויה גדולה.
אוראל סיכמה: "אני מוקירה תודה לצוות החינוכי של בית ספר, להורים לילדים ולעיר כולה על התמיכה והמעטפת. אני מאחלת לעיר מגדל העמק ולמערכת החינוך בהצלחה בהתמודדות בפרס החינוך הארצי, המשך עשייה פורייה, שנמשיך להוביל קדימה את מערכת החינוך בעיר ולקצור הישגים".
מנהלת בית הספר עינת וקנין: "אוראל ראויה ביותר לקבלת הפרס. מחויבת לתלמידי כיתתה, יוזמת ופועלת עם המון מוטיבציה וחדווה למקצוע. אני גאה בהישג וזוהי בהחלט גאווה למערכת החינוך העירונית ולביה"ס. מאחלת לה המשך הצלחה".
מלי אליגוב ראש מינהל החינוך אמרה: "אני ממש גאה ומתרגשת, עוד תוצר מובחר של מערכת החינוך העירונית. מדובר במורה צעירה ומבטיחה שעשתה עבודה יוצאת מן הכלל גם בתקופת הקורונה. זה עוד הישג למערכת החינוך העירונית".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here