פרס חינוך מחוזי
דוברות עיריית מגדל העמק

מגדל העמק עולה לשלב הארצי כמועמדת לפרס חינוך ישובי ארצי וממשיכה לקצור הישגים. אלי ברדה ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: "במגדל העמק החינוך בראש! אני מצדיע לכל העוסקים במלאכת הקודש של חינוך ילדינו. לא נשקוט על שמרים ולא ננוח על זרי הדפנה ולכן הזכייה בפרס החינוך תמלא אותנו באנרגיה ובמחויבות למען חינוך ילדינו".

ההצלחה של מערכת החינוך במגדל העמק ממשיכה. בשבוע שעבר הודיעה מנהלת מחוז צפון, ד"ר אורנה שמחון, לראש העיר אלי ברדה על הזכייה היוקרתית בפרס החינוך המחוזי שהתמקד בשני אשכולות – אשכול הלמידה וההישגים והאשכול הערכי-קהילתי.
הוועדה כללה את מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון, מפקח המחוז, אמיר מיכאל, מרכזת הועדה, צילה שנייר וחברי הנהלת המחוז, במהלכה הציגו ראש העיר וראש מינהל החינוך את העשייה וההישגים. המבוססים על החזון הישובי והצמחת בוגר איכותי וערכי שיתגייס לשירות משמעותי בצה"ל, יתקבל לפקולטה יוקרתית באקדמיה וישתלב בתעשיית ההייטק וישתקע בעיר.
ההישגים המרשימים של מערכת החינוך בעיר לא נעלמו מעיניהם המקצועיות של מנהלת המחוז והמפקחים. מגדל העמק זכתה בשורה של פרסים והישגים בשנים האחרונות: פרס חינוך מחוזי למח"ט "אורט פסגות", בחירת ביה"ס "אורט רוגוזין" לביה"ס מצטיין מטעם משרד החינוך בקבוצת הדרוג הגבוה ביותר, פרס חינוך מחוזי לבית ספר "יערת העמק", זכייה של ארבעה תלמידים באות שר החינוך לנוער מתנדב ע"ש אלעד ריבן, זכייה של שני תלמידים בפרס מצטייני "אורטוב", מגמת שיפור אחוזי הזכות בבגרות איכותית עד שבירת שיא אחוזי הבגרות (89%) ונציגות במועצת התלמידים הארצית.
כידוע זכתה מגדל העמק בפרס החינוך הישובי הארצי בשנץ 2009 וראש העיר אלי ברדה וראש מינהל החינוך לשעבר הגב' אתי שושני שפרלינג קיבלו את הפרס משר החינוך גדעון סער.
ראש מינהל החינוך מלי אליגוב אמרה: "הרשות ומינהל החינוך גאים בהישגים של מערכת החינוך ומברכים על שיתוף הפעולה בין הרשות, בתי הספר וההורים כאשר התלמיד במרכז. אנו גאים בפרס ומאחלים המשך הצלחה חינוכית וערכית. אנו מקנים חשיבות רבה בטיפוח אקלים חינוכי מעשיר ותומך למידה. מערכת החינוך רואה את כלל הילדים בעיר על ציר הרצף מלידה ועד י"ב בראייה הוליסטית מקצועית. כל התוכניות והפרויקטים הפועלים בעיר מותאמים לצרכים המשתנים ומתוך אמונה זו נתפרת "חליפה אישית" המותאמת לכל ילד ונער".
ד"ר אורנה שמחון אמרה: "אנו גאים בתהליכים החינוכיים שנעשו ומברכים את ראש העיר וראש מינהל החינוך, צוות המינהל ועובדי הרשות, הצוותים החינוכיים במוסדות החינוך ואת צוות הפיקוח וההדרכה הנפלא. ישר כח על עבודה מקצועית ומשובחת".
אלי ברדה ראש העיר ומחזיק תיק החינוך סיכם: "בשדה החינוך האתגרים לא מסתיימים, ובוודאי שלא הכל מושלם. לכן, לא נשקוט על השמרים ולא ננוח על זרי הפדנה אלא נמשיך לזרוע בדמעה ולקצור ברינה תוך שאנחנו מתמלאים באנרגיות הפרס הטוענת אותנו למחויבות גדולה למען ילדי ומערכת החינוך. ישר כח לראש מינהל החינוך מלי אליגוב ולכל וצוות המינהל, למפקחות, לרשתות ועמותות השותפים שלנו לדרך החינוך, למנהלי בתי הספר והצוותים החינוכיים, אגף הנוער והצוותים בחינוך הבלתי פורמלי, להנהגת ההורים ולתלמידים היהלומים שלנו".

פרס חינוך מחוזי
דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here