מדו"ח שפרסמה משטרת ישראל עולה כי בתוך שנתיים נרשמה ירידה של כמעט 50% בדיווחים על עבירות פליליות ותאונות הדרכים וכמות הנפגעים היו נמוכות בשנת 2018.

ירידה משמעותית בעבירות פשיעה ותנועה במגדל העמק
קרדיט תמונות: דוברות עיריית מגדל העמק.

בשורה נהדרת לתושבי מגדל העמק. על פי דו"ח משטרת ישראל עולה כי בשנת 2018 חלה ירידה בעבירות פליליות. הדו"ח כולל עבירות מסוג גניבה מתוך רכב, גניבת רכב, התפרצות לדירות והתפרצות לבית עסק ומוסדות.

מהנתונים עולה כי בשנת 2017 דווחו בסך הכל 67 עבירות, מתוכן 20 לגניבה מתוך רכב, 12 לגניבת רכב, 20 התפרצות לדירות ו-18 התפרצות לבית עסק ומוסדות, ואילו בשנת 2018 דווח על 59 עבירות. 13 עבירות על גניבה מתוך רכב, 11 על גניבת רכב, 19 על התפרצות לדירה ו-17 לבתי עסק ומוסדות. הנתונים מראים על המשך מגמת הירידה בפשיעה, בשנת 2016 סך העברות עמדו על 101, ירידה של כמעט 50 אחוז בשנתיים האחרונות.

יחד עם זאת, גם עבירות התנועה ירדו באופן משמעותי. בשנת 2017 דווח על 72 עבירות תנועה שכוללות תאונות, נפגעים והולכי רגל, ואילו בשנת 2018 דווח על 47 עבירות בלבד, ירידה חדה בכל הנוגע לעבירות תנועה.

מנכ"ל העירייה, שלום זוזוט, המשמש כנציג הרשות בוועדת האכיפה העירונית עם משטרת ישראל, אמר בנושא: "עם פרסום הנתונים ניתן לראות בבירור כי ישנה מגמת ירידה ברורה בעבירות תנועה ופשיעה. נמשיך לעשות הכל כולל הקצאת המשאבים הנדרשים לאנשי המקצוע כדי שאלו ימשיכו בעבודתם הנהדרת".

ראש העיר אלי ברדה שבח את שיתוף הפעולה המתקיים בין משטרת ישראל בפיקודו של סנ"צ אייל קהתי לבין הרשות המקומית שמניב תוצאות שתכליתן שיפור בתחושת הביטחון של התושב והעלאת רמת איכות החיים שלו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here