קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

מועצת העיר אשרה תקציב בסף 3.7 מיליון שקלים להקמת האגף החדש ופיתוח שירות חדש ומטיב עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים

עיריית מגדל העמק באמצעות האגף לשירותים חברתיים בשיתוף המוסד לביטוח לאומי והעמותה למען הקשיש, יוזמים בימים אלה הקמה של מרכז לתשושי נפש במרכז היום לקשיש בעלות שך 3.7 מיליון שקלים.
המרכז מיועד לתת שרות לקשישים הסובלים מירידה משמעותית בתפקוד הקוגנטיבי הבאה לידי ביטוי בתופעות של ירידה בזיכרון, ירידה בהתמצאות בזמן ובמקום באופן שהם נזקקים להכוונה בניידות ושמירה על בטיחותם בכל שעות היום.
המטרה בראש ובראשונה לאפשר להם עצמאות מרבית תוך שמירה על סביבה בטוחה ושימור תפקודים קיימים. בין השירותים שינתנו: פעילויות תעסוקה פעילות פנאי מגוון חוגים ושיחות עם אנשי צוות טיפולי. מרכז היום מהווה שרות משלים למגוון שירותים שהעיר הקימה למען האזרחים הוותיקים.
כידוע במהלך שלוש השחקנים האחרונות הושקעו תקציבים נכבדים לרכישת רכב ההסעה החדש עם מעלון החלפת הריהוט הישן כדי לאפשר סביבה חדשה ונעימה למבקרים במקום.
בוריס אייזנברג יו"ר העמותה למען הקשיש הודה לראש העיר אלי ברדה על המשאבים ותשומת הלב שהוא מעניק לנכבדי העיר הוותיקים בעלי זכויות רבות להתפתחותה של מגדל העמק.
מומי בן סימון מנהל האגף לשירותים חברתיים אמר: "עירית מגדל העמק ברגישותה לאוכלוסיית האזרחים הוותיקים משקיעה את מיטב כספה בפיתוח שירותים לוותיקי העיר מתוך כבוד והערכה על פועלם ומאפשרת להם להזדקן בקהילה בכבוד. האגף לתשושי נפש הוא עוד שרות משלים לשרות מיטיב עם אוכלוסיית האזרחים הוותיקים שהעירייה יודעת להוקיר ולהעריך את פועלם למען העיר".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here