החליפה את ליאורה אדרי שפיתחה את התחום ומילאה אותו בהצלחה יתרה. מריאנה תמשיך לבצע את תפקידה כרכזת פיתוח קריירה והכשרה מקצועית במרכז לפיתוח הון אנושי צעירים

בישיבת מועצת עיר אושרה מינויה של מריאנה גבלין רכזת פיתוח קריירה והכשרה מקצועית במרכז לפיתוח ההון האנושי צעירים ליועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה. מועצת העיר הצביעה פה אחד על מינויה של מריאנה לתפקיד.
מריאנה, בת 43, נשואה ואם לשני ילדים, רס"ן במיל', בוגרת תואר ראשון במדעי החברה מהאוניברסיטה העברית בירושלים, החלה את דרכה המקצועית במרכז הון אנושי צעירים לפני 7 שנים כרכזת הכשרה מקצועית ובהמשך מונתה לרכזת פיתוח קריירה. כמו כן, במהלך שנות עבודתה בעירייה הוענק לה פעמיים אות עובדת מצטיינת עקב מסירותה, מקצועיותה והתהליכים מניבי התוצאות אשר היא מקיימת עם הצעירים והתושבים אשר פונים אליה.
במסגרת תפקידה כיועצת לקידום מעמד האישה תעסוק מריאנה בקידום מעמד האישה והשוויון בין המינים, לביעור ההפליה נגד נשים ולמניעת אלימות נגד נשים, מעורבות בהתוויית המדיניות של הרשות המקומית פיקוח על ביצוע המדיניות ועל הקצאת המשאבים לשם כך, לרבות לשם יישום הוראות הדין המחייבות מתן ביטוי הולם לייצוגם של בני שני המינים בקרב עובדי הרשות המקומית, איתור צרכים וקבוצות אוכלוסייה ברשות המקומית בתחומי הפעולה של התפקיד לשם הכנת תוכניות המתאימות להם, הרחבה ושיפור של שירותים קיימים בתחומי הפעולה של התפקיד תוך שיתוף פעולה עם גופים וארגונים הפועלים בתחום הרשות המקומית, איסוף מידע ונתונים הנוגעים לתחומי הפעולה של התפקיד, לרבות בכל הנוגע לתנאי התעסוקה והשכר של נשים, יפוח תודעה ציבורית בתחומי הפעולה של התפקיד באמצעות חינוך, הדרכה והסברה.
מריאנה בעבודתה כרכזת פיתוח קריירה והכשרה מקצועית מלווה גברים ונשים בתהליכי פיתוח מקצועי ואישי, חיפוש עבודה, בירור חוזקות ויציאה לדרך פעולה. הודות לעבודה במרכז לפיתוח הון אנושי צעירים נחשפת מריאנה לאוכלוסייה מגוונת ומרתקת הקיימת בעירנו, פסיפס אנושי נפלא המורכב מנשים עולות וותיקות, חילוניות ודתיות, צעירות ובוגרות ולומדת כל יום מחדש את סיפור חייהם וכיצד ניתן לתרום להצלחתם.
במסגרת תפקידה והיותה של מריאנה חלק מצוות הון אנושי צעירים העוסק בחיי היום יום שלו בקשיים ובדילמות, באתגרים ובהצלחות איתן מתמודדות נשים. את ניסיונה הרב תביא מריאנה גם לתפקידה כיועצת לקידום מעמד האישה. מריאנה גבלין אמרה: "אני רואה זכות וכבוד במינוי כיועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה ורואה בכך הזדמנות הן בפן האישי והן בפן המקצועי לעסוק בנושא חשוב זה".
ראש העיר אלי ברדה שיבח את ליאורה אדרי על מילוי תפקידה בהצטיינות יתרה בדיוק כפי שהיא מובילה את מרכז הצעירים שבימים אלו מרחבים אותו כדי לתת מענה לצעירים שרואים בו בית שני להעצמתם ואמר: "מריאנה ראויה לתפקיד ולמחמאות שקיבלה מחברי מועצת העיר. היא תמשיך את דרכה של ליאורה אדרי בתחום ותמנף את העשייה העירונית לטובת קידום מעמד האישה והעצמת נשות מגדל העמק".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here