צילום עיריית מגדל העמק

מרכז יום לזקן במגדל העמק זכה השבוע לביקורת פתע מטעם אגף בכיר אזרחים ותיקים במשרד הרווחה. במהלך הביקורת נבדקו עשרות פרמטרים שכללו ביקורת על טיפוח וניקיון, היקף פעילות, מאפייני מקבלי השירות, כח אדם ותזונה. מבין כל אותם הפרמטרים קיבל מרכז היום תשבחות ומחמאות על אופן עבודתו.
מרכז יום לקשיש פעיל כל יום בין השעות 08:00-14:00. במרכז מספקים למבקרים ארוחות בוקר וצהריים וכן הסעות הלוך חזור. יש מגוון פעילויות שכוללות התעמלות, הרצאות, חוגים, שירה בציבור, מלאכת יד, טיולים, שירותי אחות ועובדת סוציאלית.
"כבר בכניסה ניכרת אוירה נעימה, המבקרים משולבים בקבוצות, כך שבניגוד לביקור קודם לא ניצפו מבקרים ישובים ללא מעש במרחבים השונים", נכתב בסיכום הדו"ח "תכנית הפעילות גוונה והועשרה בפעילויות מותאמות. התרשמות מאווירה טובה ומספקת של עשייה", כתבה המפקחת אורלי פורת בדו"ח סיכום הביקורת.
אורית זילברשטיין-חי, מנהלת מרכז יום לקשיש אמרה: "כחלק ממדיניות ההנהלה ויו"ר העמותה, בוריס אייזנברג, אנו דוגלים בשיפור מתמיד של השירותים והפעילויות למען נכבדי העיר המבקרים במרכז יום לקשיש. ניתן להרגיש את איכות השירות והאווירה כבר מרגע הכניסה. הצוות בהחלט מספק אווירה משפחתית ונעימה במהלך השעות במרכז היום".
ראש היער אלי ברדה סיכם: "שמחתי לקרוא את הסיכום המצביע על כך שהיו"ר בוריס אייזנברג, המנהלת אורית זילברשטיין-חי, חברי ההנהלה המתנדבים וצוות העובדות המסורות מיישמים את מדיניות הרשות למתן שירות איכותי ומקצועי לנכבדי העיר הוותיקים ועתירי הזכויות להתפתחותה של מגדל העמק ומישמים הלכה למעשה את הערכים "והדרת בני זקן ו-"אל תשליכני לעת זקנה ככלות כוחי אל תעזבני".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here