תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

החלו העבודות בבניין השלישי שיכללו שדרוג מעטפת חוץ, פיתוח גינון מסביב ואיטום הגגות וזאת לאחר ביום שיפוץ של שני בניינים ברחוב "העליה" כולל סלילת כביש חדש מכיכר הכניסה להעיר לכיכר חב"ד

אחד הפרויקטים שקיבלו תשמות לב ודגש בשנים האחרונות הוא פרויקט "שיקום שכונות חוזר" שיזמו שר הבינוי והשיכון דאז יואב גלנט וסגנו ז'קי לוי ב-40 רשויות בצפון ובדרום וביניהן העיר מגדל העמק. ברחוב העלייה שופצו שני בניינים, והעבודות על הבניין השלישי נמצאות בעיצומן במסגרתן מעטפת החוץ של הבניין תשודרג, יתבצע פיתוח גינון מסביב לבניין וזיפות ואיטום של הגגות.
כזכור, במסגרת הפרויקט שופצו בניינים ברחוב העלייה 13-15-17 וברחוב תשי"ג 1-3-15, בבניינים בהם גרים רוב הדיירים בדירות עמיגור ("רוב שוכרים"). הרשות פועלת שבשנים הקרובות התכנית תאושר גם בבתים שרוב הדירות בבעלות פרטית.
ראש העיר אלי ברדה שהפעיל בזמנו את קשריו והשפעתו מול השר גלנט וסגנו לוי לכלול את מגדל העמק בפרויקט אמר: "אני מקווה שהממשלה תאשר בתקציב המדינה תקציבים שיאפשרו את המשך פרויקט "שיקום שכונות" שהוא לא רק צורך פיזי לשדרג בניינים ולקדם התחדשות עירונית בשכונות ותיקות אלא הוא גם הזדמנות לבנות קהילה חזקה בפרויקט של צדק חברתי במיוחד לנוכח התפתחות העיר, תנופת בנייה חדשה וקליטת תושבים חדשים".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here