מינהל החינוך מלי אליגוב ומנהל בית הספר אילן יצחקי מאושרים מהפרס

חטיבת הביניים ממגדל העמק זכתה בפרס היוקרתי לשנת הלימודים תשע"ח על למידה משמעותית, פיתוח סביבות למידה המקדמות הישגיות, חדשנות, יצירתיות ומצוינות.

 

בטקס מכובד ומרשים שהתקיים באולמי אסיינדה בבית שאן הוענקו מטעם משרד החינוך של מחוז הצפון בהנהלת ד"ר אורנה שמחון פרסי חינוך מחוזיים לרשויות מצטיינות, למוסדות חינוך ואנשי חינוך מצטיינים לשנה"ל תשע"ח וביניהם חטיבת הביניים "יערת העמק" ממגדל העמק שזכתה בפרס החינוך המחוזי לשנה"ל תשע"ח שניתן לבית הספר הפועל באופנים מגוונים ליישום למידה משמעותית, קידום תהליכי הוראה-למידה והערכה, פיתוח סביבות למידה המקדמות תפקודי לומד להישגיות, לחדשנות, ליצירתיות ולמצוינות.

בטקס השתתפה משלחת אנשי חינוך ממגדל העמק בראשותו של ראש העיר ומחזיק תיק החינוך אלי ברדה, ראש מנהל החינוך מלי אליגוב, נציגי משרד החינוך המפקחת עירית מלמד, מנהל בית הספר אילן יצחקי, סגנית המנהל אריאלה דוקטורש-שיין, סגנית המנהל לשעבר גאולה לוין ונציגות הצוות החינוכי של בית הספר.

לאחר הטקס אמר מנהל בית הספר אילן יצחקי: "מעבר להתרגשות ולגאווה שבזכייה חשוב לציין כי התהליך שעברו צוות המורים, התלמידים, ההורים ואנשי המנהלה הוא לא פחות חשוב. הפרס הוענק לבית הספר על היוזמות החינוכיות, ההשקעה בתשתיות, השותפויות המקצועיות וההישגים הלימודיים, לצד חינוך לערכים, למורשת ותרומה לקהילה בהם אנו רואים את אבני הדרך שיצעידו את תלמידנו להצלחה. ההוקרה שבית הספר זכה לה היא משמעותית לכולנו ומהווה תמריץ להתמיד בעשייה החינוכית שלנו". עוד הוסיף המנהל יצחקי: "אני מבקש להודות על הזכות שניתנה לי להוביל צוות מסור וערכי ולברך על שיתופי הפעולה עם כל הגורמים משרד החינוך, הרשות המקומית בראשות אלי ברדה, ראש מנהל החינוך מלי אליגוב וצוות המנהל, המפקחת עירית מלמד, לחיה פרלמוטר מ'תובנות בחינוך', יו"ר הנהגת הורים, ההורים, התלמידים וכל יתר השותפים שלנו".

מנהלת מחוז הצפון ד"ר אורנה שמחון בירכה את בית הספר ואמרה: "פרס החינוך מהווה הזדמנות להוקיר ולהעלות על נס את פועלם המסור, המקצועי והמחויב של צוות החינוך בבית הספר 'יערת העמק' אשר פועלים ללא לאות, להשבחה ולשיפור המעשה החינוכי, בית הספר מוכיח כי יכולותיהם וכישוריהם הופכים את מלאכת החינוך מהלכה למעשה, מסיסמא להוויה, מחלום למציאות. היוזמה, היצירתיות, העשייה המגוונת והדבקות הפדגוגית מרכיבים פסיפס מרגש של ה"אפשר" ושל ה"ראוי".

ראש מינהל החינוך, מלי אליגוב אמרה: "הרשות ומינהל החינוך גאים בהישג של בית הספר ומברכים על שיתוף הפעולה בין הרשות, בית הספר וההורים כאשר התלמיד במרכז. אנו גאים בכם ומאחלים לכם המשך הצלחה חינוכית וערכית".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here