קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

בבית הספר "אורט רוגוזין" במגדל העמק שמרו על המסורת וקיימו את יום הפתיחה הרשמי של שנת המעורבות בקהילה המתבססת על תכנית "מחויבות אישית" שייסד המנהל המיתולוגי של בית הספר אברהם אורן ז"ל שהתפרשה לכל הארץ.

"אורט רוגוזין" פותחים את שנת המעורבות בקהילה
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

טקס פתיחת תכנית מעורבות חברתית קהילתית התקיים בבית הספר "אורט רוגוזין". כידוע, מדי שנה משתתפים תלמידי בית הספר מכיתה ז'-י"ב בתכנית ונחשפים ביום הפתיחה למקומות התנדבות וגם לתושבים ובוגרים מעוררי השראה המהווים דוגמא למעורבות חברתית והתנדבות פעילה.

במסגרת יום פתיחת התכנית נחשפים התלמידים לתכניתו של המנהל המיתולוגי של בית הספר אברהם אורן ז"ל שניהל את בית הספר במשך 25 שנים ונחשב עד היום לאחד מאנשי החינוך הבולטים בהיסטוריה של העיר שזכה בין היתר בפרס החינוך בדיוק לפני עשרים שנה. במהלך הטקס הוצגה עשייתו החינוכית של אורן ז"ל שחרט על דגלו את נושא ההתנדבות והגה את תכנית "מחויבות אישית" שהלכה והתפתחה לכל הארץ לתכנית שנקראת "מעורבות חברתית והתפתחות אישית". היום המיוחד שהופק והוגש על ידי המורות גולדי חנניה וקלרה קוחן התקיים בהשתתפות ראש העיר אלי ברדה, בניו של אורן ז"ל, הנהלת בית הספר, מורים ותלמידים.

מנהל בית הספר דודי גריסרו אמר: "בית הספר שומר על המסורת ומקפיד לקיים את התכנית מדי שנה וראוי לציין כי בשנתיים האחרונות זכו תלמידים מבית הספר באות ע"ש אלעד ריבן ז"ל למתנדב מצטיין ברמה המחוזית".

ראש העיר אלי ברדה ציין כי נושא הערבות ההדדית וההתנדבות במגדל העמק הם ערכים עליונים ונחשבים לאחת החוזקות של העיר שזכתה פעמיים בשנת 2003 ובשנת 2018, בפרס ארצי ערכי ומשמעותי של "קהילה מתנדבת מצטיינת" המהווים ביטוי ליישום חזונו של אורן ז"ל במערכת החינוך תוך הקפדה להוקיר ולהכיר תודה לאיש החינוך מדי שנה. "אברהם אורן ז"ל היה מורה לחיים ואיש חזון זוכה פרס החינוך בשנת 1978 שחינך דורות של תלמידים, עיצב את אישיותם והצמיח מנהיגות חינוכית. 'הפואימה הפדגוגית' שלו העמידה את התלמיד במרכז לצד ערכים ושאיפה למצוינות".

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here