מגדל העמק: 25% גידול במשתמשי התחבורה הציבורית

כשנה לאחר שהושק הרה-ארגון בתחבורה הציבורית במגדל העמק עולה כי חלה עלייה של 25% במספר הנוסעים. בשורה משמחת נוספת: אושרה פניית הרשות המקומית וקווים 15/5 יוארכו ויעברו גם במרכז העיר-רמת יזרעאל כמענה לפניית תושבים.

בחודש ספטמבר האחרון ביצעו משרד התחבורה בשיתוף חברת האוטובוסים "סופרבוס" ועיריית מגדל העמק רה ארגון בקווי ומסלולי האוטובוסים ברחבי מגדל העמק. על פי הנתונים שפרסמה הממונה על התחבורה הציבורית במחוז צפון עולה כי היקף התשומות שהושקעו במגדל העמק, בתוך העיר וכן בשירות עירוני לתחנת הרכבת עומד על 219%, כלומר ההיקף יותר מהוכפל. עוד עולה מהנתונים כי נכון לחודש פברואר שנבדק כחצי שנה לאחר הרה-ארגון נמצא גידול של 25% במספר הנוסעים וממוצע הנוסעים לנסיעה קפץ מ-8.3 (פברואר 2017) ל-18 (פברואר 2018). נתוני החודשים האחרונים לא פורסמו עדיין אך כבר עתה ניתן להבחין במספרים דומים, כלומר, מספר המשתמשים התייצב זמן קצר לאחר הרה ארגון. בשורה משמחת נוספת הנוגעת למשתמשי התחבורה הציבורית ברחבי העיר היא הארכת הקווים 15/5 שיעברו מעתה גם במרכז העיר-רמת יזרעאל סמוך למרכזי הקניות.

לפני מספר חודשים, פנו תושבים לאיילה זלצר מנהלת היחידה לפניות ציבור ברשות וציינו כי הקווים הנ"ל אינם מגיעים עד למרכזי הקניות. בעקבות הבקשות, פנו ברשות לממונה על התחבורה הציבורית להאריך את הקו ואלה הנחו את חברת "סופרבוס" להאריך את הקווים. מחברת "סופרבוס" נמסר כי השינוי יתבצע החל מה-15.8 לבקשת התושבים.  

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here