מדפים לחנות
קרדיט מדפי הדרום

כל מי מבינכם אשר חושב על הדרכים של לנהל את בית העסק שלכם באופן נכון, מיד עולה בראשו הקונוטציה של מדפים לחנות. ומדוע הם כה הכרחיים? בוודאי סקרנו אתכם קצת. ובכן, הם למעשה הפנים שלכם, של בית העסק שלכם. באמצעותם תציגו את המוצרים שאתם רוצים למכור. זאת הדרך המושלמת להעביר מסרים חיוביים לקהל היעד שלכם. הלקוחות הפוטנציאליים, בהיכנס לחנות שלכם, יבחינו מיד בסחורה אשר מוצגת על גבי המדפים, בקדמת החנות. אך עלינו גם להזכיר לכם כי במידה ותקפידו על הצבת הסחורה במדפים, באופן מעוצב ומרשים, מלווים בתאורה נכונה, כולם יימשכו אליהם כמו למגנט, והמכירות שלכם ירקיעו שחקים, כפי שמעולם עוד לא חוויתם. כמובן שעיצוב ותאורה חשובים, מכל הסיבות שמנינו להלן, אבל לא די בכך. עליכם להקפיד להציע סחורה איכותית על המדפים. ולא, מה שלא תעשו, לא תצליחו למכור. וחבל…

 

כיצד הפונקציונליות של מדפים לחנות משפיעה על המכירות של בית העסק?

בכל עסק או חנות יש להקפיד על התאמה של השירותים, כמו גם על הפונקציונליות של מדפים לחנות. זה ממש לא לעניין להציג את המוצרים שלכם בפני קהל היעד שלכם, כאשר לא השכלתם מבעוד מועד להתקין במקום מדפים אסתטיים ומרשימים. בחירה של המידוף צריכה להיעשות בתבונה, וכמובן להתחשב במשקל של המוצרים שאמורים להיות ממוצבים על גבי המדפים. וזאת משום שחשוב שהמדפים יהיו מסוגלים לשאת במשקל הסחורה, שאותה הנכם מעוניינים להציג לראווה. לא חייבים למקם את המדפים דווקא בחלל ייעודי לתצוגה, כדי שתבינו כי המידוף מהווה נדבך חשוב במקום. והדבר נובע בשל כך כי אתם חייבים לאחסן את ההיצע שבחנות שלכם בצורה כזאת או אחרת.

איך בדיוק מדפים לחנות יכולים להציג את האישיות שלכם בפן החיובי?

האם אתם יודעים, כי מדפים לחנות עשויים להציג את הפן האישיותי שלכם בדרך חיובית? מהותם של המדפים, בכלל חלל, נועד להציג את הפן האישיותי שלכם. ולא משנה אם המדפים ממוקמים באמצע או בחזית בית העסק. אתם יכולים לשתף את הלקוחות שלכם, על ידי כך שתציבו במדפים אלמנטים שמעידים על הדברים שמדברים אליכם. אין גבול לכמה שאתם יכולים לשדר באמצעות החפצים שאתם מוכרים, והמדפים. אתם יכולים לתלות תמונות של ים או של ספורט, או להציב בובות שמתחברות למושא התחביבים שלכם. ברגע שהלקוחות הפוטנציאליים שלכם יזכו להכיר אתכם יותר מקרוב, בוודאי שהם יתחברו אליכם ברמה האנרגטית, וכך קצב המכירות שלכם בחנות יגבר לאין שיעור.

מדפים ברמה הכללית

בכל חנות או בית עסק יש משמעות ניכרת לאחסון, משמעות מרובה בכל הקשור לפעילות ולשרשרת האספקה שלכם. במציאות העכשווית, רצוי לנצל בצורה אידיאלית כל משאב שמזדמן לכם. בין אם הכוונה לתחום של מדפים לחנות, ובין אם הכוונה באופן כללי לשטח המחסן ולמחירי האחסנה. רוב החנויות נאלצות לדחוס הרבה אלמנטים בשטח קטן. ומשכך, לסופר, למשל, נמליץ לאבזר את המקום עם מדפי סופר. בכך לא ייווצר עומס בסופר, הקהל הרחב יוכל להתהלך בחופשיות במקום, והמוצרים של הסופר יוצגו לראווה, ויש להניח כי גם יימכרו, בהתאמה.

ואיך אפשר ללא ההמלצה שלנו?

יצאנו לחקור כמה חברות, מה השיטה הכי נכונה להצגה של המלאי, באופן מסוים? דידינו בין הרבה חברות, עד שהגענו, לתחושת כולנו, למקום הנכון. הגענו לחברת מדפי הדרום. היא אמרה לנו, שהדרך להצגת סחורה באופן ספציפי היא, ללא כל עוררין, רכישת מדפים בהתאמה אישית. הדבר נכון יותר כאשר אתם לא מצליחים למצוא את המדפים המתאימים לכם, בשביל המלאי וכל הפריטים שחשוב לכם להציג ללקוחות. אפשר להשיג כיום מדפים למקום מכל חומר גלם או צבע, צורה. בכך תבליטו את עצמכם מן המתחרים שלכם. בכל מה שמתכתב עם ייחודיות ומקוריות, אפשר לקדם את מכירות / השיווק שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here