קרדיט- Photo by Albina White on Unsplash

צמיד הוא פריט שמעצים ומשדרג כל הופעה בכל לוק שתבחרו עם כל אאוטפיט שתרצו. זירת הצמידים לא מפסיקה לרחוש דגמים מעוצבים בשלל סגנונות וכל שצריך זה לבחור את המאץ' הנכון בין הדגמים להופעה, לשיער, לאירוע.
בשנים האחרונות מסתמנת מגמה אופנתית של קומבינציות יצירתיות בין מספר צמידים ולא בהכרח מסטים אחידים, אלא להפך, מיקסים ייחודיים ומקורים שמחברים בין חומרי גלם משתנים עם אלמנטים מעוטרים מעולמות תוכן אחרים להשגת הופעה בעלת אופי מרתק.
רוצות לשדך ולחבר בין צמידים ולא יודעים איך להתחיל? אנחנו כאן במבצע סטיילינג קצר עם טיפים לחיבורים נפוצים וגם בלתי שגרתיים, שיקנו לכן את המידע החיוני בדרך להופעה צמודה המבוססת על מספר שכבות של פריטים שמשתלבים נהדר יחדיו.

בדרך להרמוניה מוחלטת – נפלאות המראה האחיד

דרך אחרת לחבר בין צמידים לאישה היא ללכת על אותם צמידים בדיוק במספר גרסאות. כך שאותו דגם נרכש מספר פעמים ונלבש על הגוף ויוצר מראה אחיד פשוט של פסיפס שכבתי עוצמתי. אפשר ללכת רק על צמידים קשיחים או רק על צמידים גמישים ועדינים.

שמתם לב שניגודים נמשכים?

קונספט אחר לחלוטין הוא של חיבור בין צמידים לאשה בעלי מאפיינים שונים מבחינת מרקם, סגנון, צבע או צורה. כמו לדוגמא: צמיד קשוח לצד צמיד לולאה או צמיד טניס יוקרתי עם צמיד במראה יותר קז'ואל. חיבור בין עולמות מנוגדים שנמשכים זה לזה וביחד יוצרים מעטפת או פסיפס מקורי, מארג של תכשיטים שונים שמשתלבים על זרוע אחת או לכל זרוע אפשר להקצות סגנון מסוג אחר. אפשר במקרה הזה של יצירת ניגודים גם לחשוב על פריטים דקים לעומת עבים ביצירת רצף שנע בין העבה לדק או להפך, שכבה אחת דקה ושכבה עבה וחוזר חלילה. אתם בוחרים את התמה ביצירת ההופעה.

מה יהיה האלמנט שמחבר את הפריטים?

ניתן גם לחשוב על מוטיב חוזר שיחזרו בין הפריטים שייבחרו בסופו של דבר ללוק הכולל. לדוגמא, אלמנט או מוטיב של לבבות, כוכבים, אולי מוטיבים מעולם הטבע באופן כללי או מהים באופן ספציפי, דמויות של דיסני, שיבוצי אבנים טובות או יהלומים נוצצים – אלמנט שיחזור בכל צמיד אבל בגרסה מעט שונה ועצם קיומו הופך לחוט השני הנשזר בהופעה כולה.

מה בין הצמיד לתכשיטים האחרים

כאשר מרכיבים הופעה אחידה ומחברים בין דגמים אפשר גם להתייחס ולקבל בחשבון את יתר התכשיטים השותפים בהופעה הכוללת. למשל, לשמור על קשר בין הדגם הנבחר לשרשרת או בינו ובין הטבעת או שאחד מהפריטים מתוך אלה שנבחרו לאייש את ההופעה הוא יהיה זה שיתחבר במהותו, באופיו ובסגנון שלו לתכשיטים האחרים והצמיד השני יעמוד אינטגרלי בפני עצמו במראה שונה לחלוטין.

כסף וזהב – חיבורים שתמיד עובדים ביחד

חומרי הגלם של התכשיט משחקים תפקיד מהותי ואין ספק שנשים רבות נהנות לשלב ולמזג בהופעה אחת בין תכשיטי כסף וזהב. אפשר ללכת על זרוע אחת מעוטרת זהב ועל השנייה שכולה כסף או ליצור מעין מראה שכבתי לסירוגין בין זהב לכסף, זהב כסף וכך הלאה. אתן בוחרות את המראה המועדף.

יצירת שילובים – צעד אחר צעד

נסו לבחון איך התכשיטים שתרצו לחבר נראים ביחד על כל זרוע ומה קורה אם מפרידים ומפצלים ומקצים תכשיט לכל זרוע. בדקו עד היכן תרצו לייצר את השכבות והרצף, האם התכשיטים ביחד לא מעמיסים ומכבידים על התנועה, כיצד צמיד חדש משתלב בין התכשיטים הוותיקים שכבר מזוהים עם ההופעה ואל תתפשרו על חומרי גלם משובחים על אחת כמה וכמה אם מדובר בעור רגיש ועל מותג שיודע להציג עיצובים מרשימים שיקטפו מחמאות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here