בקרוב למעלה מ-4,000 משקי בית במגדל העמק יחוברו לתשתית הסיבים האופטיים של "אנלימיטד". בפגישה עם נציגי חברת IBC "אנלימיטד" בהובלת סמנכ"ל הטכנולוגיות רוני שאול נקבע כי ברבעון הראשון של 2022 החברה תפרוס תשתיות סיבים בשכונה המערבית הוותיקה שמאכלסת כ-4,000 משקי בית.
בנוסף, בשכונת "מצפה העמק" שלה יש כבר הכנות, תכנס החברה לחיבור מידי של תושבי השכונה בסיבים אופטיים. ברשות ביקשו לבחון פריסה של תשתית גם בחלק המזרחי של העיר בהתאם לבחינת התשתיות הקיימות ואילו בשכונת "קריית בגין" קיימת תשתית לעיר חכמה כך שבעת האיכלוס תושבי השכונה יוכלו גם הם להתחבר לסיבים אופטיים וליהנות מגלישה מהירה.
מנכ"ל IBC אנלימיטד, אמיר לוי: "כחברה עסקית אנחנו שמחים על ההזדמנות לחולל תחרות בשוק התקשורת ולהביא את בשורת הסיבים האופטיים לכל ישראל. בקרוב נחנוך את הסיב אופטי הראשון במגדל העמק. רק שוק תחרותי יביא לפריסה מואצת של תשתיות ושיפור השירות לאזרחים".
מהנדס העיר אריאל טויטו: "אני מברך את הפרויקט שעתיד להפוך את מגדל העמק למחוברת ומהירה יותר. אזור הפריפריה והעמקים הם מהמקומות הראשונים שצריכים להיות מחוברים. אני מקווה שכבר בקרוב תושבי העיר יוכלו ליהנות מאינטרנט מהיר באמצעות סיבים אופטיים שיהפכו את הגלישה לחווייתית הרבה יותר".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here