מנכ
דוברות בנק הפועלים

אריק פינטו הגיע לביקור במתחם "מתלות לאחריות" המפעילה את תכנית "מסלול פועלים לקידום תעסוקה" בקרב משפחות התכנית

אירוע מרגש במיוחד התקיים במגדל העמק. מנכ"ל בנק הפועלים אריק פינטו שמסיים את תפקידו הגיע יחד עם צמרת הבנק לסיור בעיר כדי לראות את פעילות עמותת להיטיב המפעילה יחד עם הרשות את תכנית "מתלות לאחריות".
עמותת להיטיב פועלת לקידום החוסן והעצמאות הכלכלית של משפחות ורשויות מקומיות, פועלת מזה 5 שנים במגדל העמק ומסייעת למאות משפחות באמצעות הסתכלות הוליסטית ששמה את המשפחות במרכז, ובאמצעות העצמת אנשים וקהילות.
"התחלתי חיים חדשים", אמרה י' אחת מהמשתתפות בפרויקט להיטיב. י' היא אחת ממאות משפחות שמקבלות סיוע מהעמותה וחלק מ"מסלול פועלים לקידום תעסוקה" שממומן ע"י בנק הפועלים. הביקור היווה אבן דרך חשובה בשותפות ובשיתופי הפעולה של המגזר חברתי, שלטון מקומי ומשרדי ממשלה ומגזר עסקי.
ראש העיר, אלי ברדה, הגיע לברך ושיתף את בכירי הבנק בחשיבות של שיתופי הפעולה והדגיש את מחויבותו לצמצום הפער החברתי והכלכלי בחברה ולקידום משפחות. ד"ר דגנית בידרמן-שלו, מייסדת ומנכ"לית להיטיב סיפרה כי הקימה את העמותה ומפעילה את תכנית "מתלות לאחריות" בשיתוף ראש העיר על מנת לעזור לכל משפחה שצריכה עזרה, ובזכות בנק הפועלים אנו מגיעים לעוד משפחות".
מנכ"ל בנק הפועלים, אריק פינטו דיבר על חשיבות פרויקטים כאלו לבנק הפועלים ונתן השראה שאמר בסיום דבריו כי "בסוף מה שישאר זה מה שעשית למען האחר".

מנכ"ל בנק הפועלים ביקר במגדל העמק
דוברות בנק הפועלים

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here