הון אנושי | קרדיט: דוברות עיריית מגדל העמק

הפעילויות לשנת 2020 הותאמו למגבלות ה"קורונה" וההיענות של התושבים שברה שיאים. מרכז הון אנושי צעירים במגדל העמק מסכם שנה

 

שנת הפעילות 2020 שנפתחה בינואר נראתה שנה מבטיחה, במרכז הון אנושי צעירים נערכו ליישום תוכנית העבודה ולהפעלת המיזמים עם צעירי העיר. חודש מרץ שהביא איתו את נגיף ה"קורונה", הכריח לשנות תוכנית וגרם לצוות המרכז הנמרץ לחשיבה מחדש וחשיבה שונה מחוץ לקופסה, לצד המשך שמירת קשר הדוק עם הצעירים בלווי, הכוונה, מתן זכויות ושיח בכלל באמצעות מערכת הזום, בנה צוות המרכז תוכניות קהילה, תרבות והפגה לתושבים בשיתוף אגפי הרשות.

במהלך השנה קיים המרכז עשרות פעילויות כגון: שידורי הלייב בהפעלות ספורט, אומנות, יצירה ועוד חגיגת ל"ג בעומר קהילתית עם לווי רכב השמחה ומייצגי אור, חגיגת יום ירושלים עם מנהיגות הסטודנטים פנים אל פנים ונטועים שצעדו ברחובות העיר עם דגלי ישראל, הרצאות תוכן ותרבות מהשורה הראשונה עם: עמית סגל, זיו שילון ומיה מורנו, סדנאות תעסוקה ופיתוח קריירה, הכנה לראיונות עבודה מצולמים, עולם העבודה המשתנה, לצד סיורי עששיות למשפחות צעירות ביער בלפור על פי נהלי משרד הבריאות בקפסולות מדויקות, יוזמות בחגים כמו תחרות הסוכה היפה, מוסיפים ביחד אור, סדנאות הכנה לחיילים לפני שחרור כמיטב המסורת והכל באמצעות מערכת הזום.

במרכז סיכמו בסיפוק את היכולת המהירה של הצוות לתת מענה איכותי ומקצועי לתושבים גם במציאות המשתנה. ליאורה אדרי מנהלת המרכז ויועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה אמרה: "על אף ולמרות השנה המאוד מאתגרת, צוות המרכז החש את הצעירים והמשפחות הצעירות מיד בתחילת חודש מרץ הבין את המציאות המשתנה, בתחומי הליבה יצרנו מענה נכון לרוח התקופה ובהיבט של פיתוח הקהילה חברנו יחד עם כל אגפי הרשות והתאמנו את הפעילויות לאילוצי הקורונה. צעירי מגדל העמק שנתנו כתף בחלוקת מזון, בהעלאת המורל העירוני במיזמים שהם יזמו ואנחנו נתנו להם במה וגב לעשייה, במעורבות ובעשייה שלהם הם מחזקים את הידיעה שלנו שיש לנו את הצעירים הטובים ביותר. אנו במרכז הון אנושי צעירים בצפייה לעשייה ביחד ועם הצעירים גם בשנה הבאה".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here