חוף צמח צילום ליאור פוזניאק

לאורך חול המועד פסח, בילו מעל 130 אלף נופשים בחופי איגוד ערים כינרת השקטים, כ- 600 מבוגרים וילדים נהנו מהפלגות מודרכות חינם ב"מעבדה השטה" של איגוד ערים כינרת, בחסות בנק הפועלים, שנערכו על פי התו הסגול וכ- 200 איש השתתפו בסיורים מודרכים ב"שביל סובב כינרת", שנערכו על פי התו הסגול.

עידן גרינבאום- יור איגוד ערים כינרת
צילום ארז ביטון

בחופי האיגוד נאספו במהלך החג 115 טון אשפה. באיגוד ערים כינרת הביעו סיפוק מהעובדה, כי כל האשפה נאספה מפחי האשפה והחופים נותרו נקיים. צוות מסבירני איגוד ערים כינרת עברו לאורך ימי החג בחופים, ערכו הסברה לנופשים לגבי חשיבות השמירה על ניקיון הסביבה והמים וחילקו שקיות אשפה. כמו כן, פעלו צוותי מסבירנים בשיתוף מועצה אזורית עמק הירדן גם באזור הירדן הדרומי, ערכו הסברה וחילקו שקיות אשפה. חדר הבקרה "כינרת בטוחה"  של איגוד ערים כינרת, החולשת על 161 מצלמות אבטחה בחופי האיגוד, טופלו מבעוד מועד, מספר תקריות רעש. בנוסף טופלה על ידי המשטרה, תקרית קטטה המונית, נקודתית, של בני נוער. סיום חול המועד פסח התאפיין בגשם ורוח ורוב החופים התרוקנו.

חוף לבנון
צילום דנה בכר איגוד ערים כינרת

עידן גרינבאום, יו"ר איגוד ערים כינרת וראש מועצה אזורית עמק הירדן אמר, כי האיגוד נערך מבעוד מועד לקליטת המוני הנופשים, בתגבור כוח אדם בתחומי הפיקוח, האבטחה והניקיון. כמו כן, תוגבר מערך השיטור על ידי משטרת ישראל, כולל סיירים ופרשים. בנוסף הופעל שירות "כוכבית כינרת"  למענה טלפוני לכל שאלה. "אנו שמחים שהמשפחות חזרו לנפוש בכינרת, בחופים שקטים, רגועים ונקיים. אין ספק, כי כולם היו זקוקים לחופשה הזו במרחבי החופים לאחר הסגרים. אנו נמשיך להקפיד על שמירה על השקט ועל ביטחון הנופשים. אני מודה למשטרת ישראל על הסיוע בחופים ובשיטור הימי ולכל מערך עובדי איגוד ערים כינרת, על עבודה מאומצת בחופים לאורך החג" אמר גרינבאום.

חוף צמח
צילום דנה בכר, איגוד ערים כינרת

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here