תרצה ריבק מנכ''לית המכללה: מנהלי מפעלים מוזמנים להתחבר עם המכללה
צילום: אלבום פרטי

הלימודים במסלול החדש, הנדסה רפואית הנדסאי /טכנולוג מכשור רפואי שיפתח באוקטובר במכללת נצרת עילית-יזרעאל טרם החלו, אך לעשרות הנרשמים כדאי לדעת, בתי החולים, מפעלי תעשייה מובילים ממתינים להם עם עבודה מכובדת ושכר נאה. "אני מזמינה עוד מפעלים לפנות אלינו ולשריין לעבודה את הסטודנטים המצוינים במקצוע הנדסה רפואית הנדסאי /טכנולוג מכשור רפואי" . אומרת ריבק.

אחרי שכל בתי החולים באזור הצפון חתמו על חוזה ללימודי התמחות של הסטודנטים הנדסה רפואית הנדסאי /טכנולוג מכשור רפואי במכללת נצרת עילית-יזרעאל, גילו עניין ופנו למכללה בבקשת שריון של סטודנטים גם מנהלי מפעלים באזור.

תרצה ריבק, מנכ"לית המכללה: "מסלול הנדסה רפואית הנדסאי /טכנולוג מכשור רפואי הוא מקצוע מבוקש ונדרש. מנהלי מפעלים ומנהלי משאבי אנוש פונים אלינו כדי לשריין סטודנטים במגמה זו לצורך עבודה עתידית. למצטיינים מובטחת עבודה במקצוע עם שכר הולם לצדה. אני מזמינה את מנהלי המפעלים שטרם יצרו עמנו קשר כדי להבטיח שותפות עתידית עם בוגרי המגמה, לעשות זאת בהקדם". אומרת ריבק.

יצוין כי מסלול הנדסה רפואית הנדסאי /טכנולוג מכשור רפואי , הינו מסלול לימודי בוקר והוא יפתח לראשונה במכללה בחודש אוקטובר.

תרצה ריבק מנכ''לית המכללה: מנהלי מפעלים מוזמנים להתחבר עם המכללה
צילום: אלבום פרטי

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here