מקומות יפים לצילום בוק בצפון
קרדיט pixabay

מחפשים מקומות ואתרים מעניינים ויפים לצילומי בוק בת מצווה? רוצים להפתיע את הילדה העומדת לחגוג בת מצווה עם צילומי בוק בחיק הטבע הירוק שבאזור הצפון? ובכן, אזור הצפון טובל בירוק ויש בו שמורות טבע מדהימות ביופיין, פינות חמד נסתרות המתאימות לצילומים מדהימים ומקוריים, מפלים ונחלים שוצפים, גשרים תלויים מעל המים, שרידים ארכאולוגיים מרשימים, מבנים היסטוריים עתיקים ועוד.

בכתבה זו נציג בפניכם מקומות מומלצים לצילומי בוק לילדה העומדת לחגוג בקרוב בת מצווה, כאשר הפעם אנחנו מתמקדים בלוקיישנים מדהימים בחיק הטבע במקומות הנמצאים מקו חיפה וצפונה. לכן, אם אתם גרים באזור המרכז או בדרום, עליכם להיערך מבעוד מועד לקראת הצילומים במקום רחוק מהבית, וכדאי להתייעץ עם חברת ההפקות כדי להפיק בוק מושלם לילדתכם.

לוקיישנים יפים באזור חיפה והעמקים

בית אורן – היישוב הצפוני ממוקם ברכס הכרמל ומוקף בהרים עם צמחייה ירוקה ועצי אורן גבוהים. כדאי לצלם את הילדה בקיבוץ עצמו ובסביבה, למשל מערת האצבע וחוות הסוסים בכניסה ליישוב. התקופה המומלצת לצילומי בוק בת מצווה באזור בית אורן היא באביב כאשר יש פריחה משגעת עם רקפות, כלניות ועוד.

מעגן הדיג בקישון – לוקיישן מושלם לצילומי בוק, על רקע של סירות דיג, יאכטות מפוארות ומים כחולים.

פארק הקישון – נחל הקישון עבר ניקיון, שיקום יסודי ופיתוח סביבתי בשנים האחרונות, הפארק מציע מקומות נפלאים לצילומי הילדה עם אווירה פסטורלית ומרחבי טבע ירוקים עם נחל יפהפה.

גן לאומי גן השלושה (הסחנה) – ללא ספק אחר מהלוקיישנים המוצלחים ביותר לצילומים מדהימים לבוק בת מצווה, לחתונות ועוד. עדיף לבקר במקום באמצע השבוע מאחר ובסופי השבוע האתר עמוס במבקרים.

לוקיישנים יפים באזור הגליל העליון והתחתון

מבצר המונפורט – אפשר לצלם את הילדה בפארק גורן, בנקודת התצפית על מבצר המונפורט המהווה תפאורה מושלמת, וניתן גם לשלב טיול בשמורה ולצלם את הילדה בבריכות המים הטבעיות ולאורך הנחל.

פארק אכזיב – יש שפע מקמות יפים לצילומי הבוק, על רקע של גבעות כורכר, דיונות חול, צמחייה וכמובן מים כחולים וצלולים.

תרשיחא – היישוב האותנטי מציע לוקיישנים מדהימים לצילומים, אפשר לצלם את הילדה ליד מבנים עתיקים, בסמטאות הצרות והציוריות עם האווירה הקסומה, ליד כנסיות מרשימות ומקושטות וכמובן בשוק הקולינרי הידוע.

מבצר יחיעם – המבצר העתיק מהווה תפאורה מושלמת לצילומי בוק, אפשר לשלב גם צילומים בחיק הטבע באזור הירוק והיפהפה שמסביב, ובנוסף ניתן להצטלם במבשלה של בירה מלכה הנמצאת ליד הכניסה לאתר, מול נוף מדהים של הים.

לוקיישנים יפים באזור רמת הגולן

מפל האירוסים – בחלק העליון של נחל זוויתן תוכלו לצלם את הילדה מתחת למפל המים הנקרא מפל האירוסים. המפל היפהפה נשפך אל תוך בריכה טבעית גדולה, אך חשוב לזכור כי המים זורמים רק בעונת החורף.

עין סלוקיה – במרחק קצר מקצרין תמצאו שלט המכווין אתכם לעין סלוקיה, המקום מכונה גם מעיינות עדן, וניתן להגיע לאתר בהליכה קלילה וקצרה.

עין תינה – מקום מושלם לצילום הילדה, עין תינה הוא מעיין טבעי הזורם כל השנה, האתר ממוקם בין גדות לגונן, וכדאי לשלב הליכה במים ולהגיע למפל הקטן.

כפר האומנים באניעם – בכניסה לאניעם נמצא כפר האומנים, אטרקציה ידועה ופופולרית למבקרים ברמת הגולן ולוקיישן נפלא לצילומים מרהיבים ולחוויה בלתי נשכחת לכם ולילדה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here