מרכזי המגמות ממתינים למועמדים יחד עם מנכ"לית המכללה. צילום: דוברות המכללה

האולימפיאדה של ההנדסאים

כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול, כעת מוגש ערוך, ממוקד , ממצה ובעיקר מזמין , ערב פתוח אחד ולכל השאלות תשובות. מנכ"לית המכללה , מרב ששון אמויאל יוזמת מרתון הערב הפתוח: "רכזי המגמות ייפגשו באופן אישי עם המועמדים ללימודי הנדסה, יעניקו את כל ההסברים , יפרשו בפני המועמדים את תוכנית הלימוד ומערך התמיכה למי שנצרך לכך. הערב הפתוח הוא חלק בלתי נפרד מהחזון החדש במכללה , הסטודנט במרכז ."

מרתון ערב פתוח יוצא לדרך החל מהשבוע במטרה להנגיש מידע כולל על מהות המגמה, אופייה ובעיקר התאמה ללמידה במגמה מיוחדת זו. בשבועות הקרובים לצד האולימפיאדה בטוקיו תתקיים אולימפיאדת הידע וההרשמה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל.

החל מהשבוע הקרוב יצטרפו אל הערב הפתוח הייחודי לכל מגמה  מתעניינים המבקשים להירשם למגמות ההנדסה המובילות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, ממגמת תוכנה , דרך מגמות חשמל, מכטרוניקה , מכשור רפואי , הנדסה אזרחית ועד למגמת אדריכלות ועיצוב פנים.

לסלי קושניר ושירן טייפלד , ממדור הרישום כבר מוכנות
צילום: דוברות המכללה

במסגרת הערב הפתוח הייחודי לכל מגמה תתקיים פגישה אישית של מרכז המגמה עם המועמד להרשמה ,בפגישה זו יוצגו למועמד תוכנית הלימוד , חשיפת אופייה הייחודי של המגמה , מסלול מצטיינים למתאימים במגמה ,ליווי מהמסד עד לטפחות אשר בסופו הרישום ללימודים במכללה.

מנכ"לית המכללה , מרב ששון אמויאל המנצחת על מיזם הערב הפתוח אמרה: " רכזי המגמות ייפגשו באופן אישי עם המועמדים ללימודי הנדסה, יעניקו את כל ההסברים , יפרשו בפני המועמדים את תוכנית הלימודים ומערך התמיכה למי שנצרך לכך. הערב הפתוח הוא חלק בלתי נפרד מהחזון החדש במכללה , הסטודנט במרכז  ומתכתב היטב עם יצירת חוויה סטודנטיאלית משמעותית במכללה לצד מערך תמיכה ותגבור במטרה להוביל את הסטודנטים להצלחה משמעותית. אני מזמינה את כל מי שחושב על לימודי תעודה להצטרף למשפחת המכללה ולהאמין שהדרך להצלחה מתחילה כאן."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here