במסגרת מבצע האכיפה פעלה המשטרה כנגד 22 נש"פים (נותני שירותים פיננסיים) שמשמשים על פי החשד גורמים עבריינים בחברה הערבית לטובת הלבנת הון. היישובים בהם בוצעה הפעילות: חיפה, נוף הגליל, כפר קאסם, אום אל פאחם, עראבה, יפיע, כפר מנדא, מעלות תרשיחא, קלנסווה, נצרת, רהט, סכנין ועכו. כמו כן, בפעילות משותפת של משטרת ישראל ורשות המיסים, נחקרו 135 לקוחות בהם 40 תחת אזהרה ונתפסו למעלה מ-25 מיליון ש"ח.

עד כה נתפסו כ-128 מיליון ש"ח במהלך פעילויות משטרתיות שונות כנגד ארגוני פשיעה, ביניהם כסף מזומן, נכסי נדל״ן, רכבי יוקרה, המחאות ועוד.

ראש מחלקת תפקידים מיוחדים נצ״מ דרור אסרף:
"הנתונים עד כה מלמדים כי המבצע ׳מסלול בטוח׳ נותן את אותותיו ורושם הישגים משמעותיים בכל הקשור בטיפול בתופעת האלימות והפשיעה בחברה הערבית. הנתונים מצביעים על ירידה משמעותית באחוזי אירועי הפשיעה השונים לצד עלייה מרשימה בהגשת כתבי אישום ותפיסות אמל"ח."

אסרף. צילום דוברות המשטרה

רמ״ח סיכול פשיעה באגף ס׳יף נצ״מ יגאל עזרא:
"מתחילת השנה אנחנו עם 8 פענוחים בתיקי רצח וזה אחוז מרשים שמצביע על עלייה בכתבי האישום בתיקי הרצח בחברה הערבית. יש לנו גם ירידה חשובה מאוד במספר הנרצחים וכל זה הוא פועל יוצא מעבודת המשטרה. לצד זה אנחנו זוכים לשיתוף פעולה מצד ראשי הרשויות בחברה הערבית , הציבור הערבי מבין את החשיבות של שרותי משטרה."

עזרא. צילום דוברות המשטרה

המבצע המשטרתי המתמשך יתבצע ויתגבר כל העת, בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום ובפרט בקרב החברה הערבית. נדגיש כי הנתונים מתייחסים למבצע 'מסלול בטוח' בלבד, זאת לצד פעילות שגרה שוטפת של משטרת ישראל כנגד מחוללי הפשיעה. נמשיך במאבק הנחוש והבלתי מתפשר נגד הפשיעה, בכל רחבי הארץ, הכל בכדי לשמור על שלום הציבור וביטחונו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here