משנים את דפוס הפעולה

רבים נהנים לעיין בקטלוגים שמציעים תמונות של מוצרים, הסברים שונים בנוגע להם ושפע של רעיונות שיכולים להתאים לבית או למשרד שלכם. קטלוג ברמה גבוהה יהווה קרש קפיצה בעבור בעלי מקצוע שהדרך היחידה שלהם להציג את עצמם היא על ידי הוצאה של קטלוג מרשים ואיכותי. אין זה משנה אם מדובר על עיצוב פנים, טיסנים, רהיטים או כל מוצר אחד שאתם מציעים. תמונה טובה שווה אלף מילים וקטלוג איכותי שווה מיליון.

מניעים את העסק

הדפסת קטלוגים היא אחד הצעדים הראשונים שיבצע כל בעל מקצוע שמבקש להציג את המוצרים שלו. אמנם ניתן להסביר במילים על מה מדובר או לשלוח קישורים באינטרנט, אך ככל שמדובר על קטלוג הוא כבר יעשה את העבודה ויכרום ללקוחות להבין באופן מדויק על מה מדובר.

  • בחירה בקונספט עיצובי מסוים היא שלב בסיסי בעיצוב של כל קטלוג ומומלץ להתייעץ עם מי שמבין בתחום זה. חשוב שהקטלוג ישקף בבהירות את מה שהחברה או העסק רוצים להעביר.
  • גודל הקטלוג חשוב ולא תמיד חייבים לבחור בגודל המרבי. הכול תלוי במהות המוצר שלכם.
  • בית דפוס מקצועי יעשה את העבודה בצורה הטובה ביותר מבלי להתפשר על האיכות והגימור.

יומנים ממותגים הם תוספת מבורכת לכל בעל עסק, משרד או איש עסקים שאוהב לעבוד מסודר. אמנם ניתן כיום לרשום מטלות באופן דיגיטלי, מאידך היומן המשרדי עדיין מסמל סדר ודיוק והוא ישתלב בכל שולחן עבודה גם מהבחינה העיצובית. עבודה עם יומן תביא למילוי משימות מהיר ונכון מבלי לפספס אף פגישה חשובה, וניתן לעצב אותו על פי הצרכים האישיים שלכם. כל עמוד ביותר מספק אפשרויות רבות שהופכות את סדר היום למעניין ותוסס. בנוסף אין צורך לזכור פרטים רבים שכן כל מה שנחוץ נמצא כבר ביומן.

חזק וברור

תליית שלט היא אחת הדרכים היותר יעילות על מנת להכריז על שטל פרטי, חניה או לספק פרטים על העסק שלכם. הדפסה על פי וי סי מבטיחה ניתן להשתמש בשיטה זו בדרכים רבות אך יש לקחת בחשבון שהגמישות שלו משתנה בהתאם לגודל השלט. גרף פרינט בע"מ מחזיקה בבית דפוס דיגיטלי המתקדם ביותר שעושה שימוש בציוד מקצועי ומדויק. ניתן לבצע הדפסות של יומנים, קטלוגים ברמה גבוהה וגם הדפסה על גבי פי וי סי.

התקשרו עכשיו :  08-9256712.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here