השר אמיר אוחנה ונאיל זועבי , למען החברה הערבית צילום: אדהם זועבי

"המגזר הערבי משווע לשינוי בביטחון האישי שהליכוד מוביל"

נאיל זועבי המועמד לתפקיד השר לענייני החברה הערבית , נפגש עם השר לביטחון פנים אמיר אוחנה ודן עימו בהיבטים השונים בהגברת הביטחון האישי של אזרחי המדינה הערבים , תוך שימת דגש על איסוף אמצעי הלחימה והגברת הנוכחות בשטח. " מצאתי שהשר אוחנה עסוק רובו ככולו בביטחון האישי של אזרחי המדינה ובכללם אזרחי המדינה הערבים" אומר נאיל זועבי

 

נאיל זועבי, המועמד לכהן בתפקיד השר לענייני ערבים בממשלתו של ראש ההמשלה בנימין נתניהו שוקד בימים אלה על הכנת תוכנית מפורטת לטיפול בסוגיות הליבה המעסיקות את החברה הערבית בישראל.

נאיל זועבי נפגש עם השר לביטחון הפנים אמיר אוחנה בלשכת השר ודן עימו בסוגיות הביטחון האישי בחברה הערבית. "מצאתי שהשר אמיר אוחנה עוסק רובו ככולו בדאגה לביטחון האישי של אזרחי מדינת ישראל ובכללם האזרחים הערבים. השר שמע ממני על מצוקות האזרחים הערבים , על רעיונות לפתרונות, לתהליכים שיובילו למיגור הפשע ולאכיפה משמעותית במגזר. עשר תחנות משטרה הקימה ממשלת ישראל בכפרים וביישובים הערביים על אף התנגדות נמרצת מצד הרשימה המשותפת.  ראש הממשלה בנימין נתניהו והשר לביטחון פנים חנכו השבוע נקודת משטרה נוספת בשכונת ג'ואריש, הכיוון נכון ומתכתב עם תוכניתי לטיפול, מניעה ואכיפה במגזר" אומר נאיל אשר בימים אלה פועל ללא לאות בקרב החברה הערבית להצלחת תנועת הליכוד וראש הממשלה, "אנחנו לראשונה  בתולדות המדינה מניחים יד על ההגה מתוך כבוד, רצון , וחיבור אמיתי."

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here