מתכננים חתונה קטנה? קייטרינג חלבי יכול להיות התשובה בשבילכם!
קרדיט FREEPIK

בשנת 2022, רבים הזוגות אשר בוחרים להתחתן באירוע קטן. אולמי אירועים גדולים שהיו גדושים באורחים לא מאד מוכרים (כמו החבר של אבא מהצבא או זאת שעבדה עם אמא במשרד), וגני האירועים הנוצצים שהפכו את החתונות להמוניות – כבר יצאו מהאופנה וכיום אנשים בוחרים בחתונה קטנה קלאסית, אורבנית או כפרית, כאשר המטרה, לאפשר חגיגה אישית, אינטימית ונעימה. 

אבל מה בנוגע לכיבוד שאפשר להגיש בחתונה קטנה? האם בחתונות קטנות צריך להגיש ארוחת שלוש מנות? 

מסתבר שממש לא! חתונה קטנה ואינטימית מאפשרת להזמין את האנשים שמגיעים עבורכם ולא רק בשביל האוכל. ובכל זאת, הכיבוד שתגישו חשוב וכדאי שיהיה מושקע וישנה אופציה לבחור במגשי אירוח לחתונות קטנות. בנוסף לכך כדאי לבחור קייטרינג חלבי לחתונה קטנה או לכל אירוע חגיגי אחר. 

אבל מה יש בקייטרינג חלבי?

חברת הסעדה המציעה קייטרינג חלבי או מגשי אירוח: תספק לכם מגוון רחב של מנות טעימות ומגוונות. המנות החלביות מוגשות ומחוממות על ידי עובדי החברה, כמו גם מסודרות על שולחן בופה בדרך כלל על ידי אנשי הקייטרינג והשירות. 

תפריט חלבי מתחיל בפסטות וקישים וממשיך אל מנות ביס ומנות גדולות יותר כמו טורטיות ממולאות בכול טוב, קרואסונים ממולאי גבינות ודגים, סלטים במגוון סוגים, מגשי ירקות ופירות, מגשי גבינות, מרקים, פשטידות טעימות מלאות בירקות עונתיים, חצילים ביוגורט או בטחינה, ומגוון עשיר של מאכלים שיתאימו למגוון רחב של סועדים. 

כיצד בוחרים קייטרינג חלבי?

כיום יש חברות כמו חברת קאנאפס שמציעות קייטרינג חלבי עשיר בטעמים שיכול להתאים בדיוק לחתונה שלכם. 

חפשו חבר. הסעדה מומלצת המציעה תפריט עשיר מבוסס על מגשי אירוח. 

בחרו אוכל כשר כך שכולם יוכלו להנות ממנו, ושימו לב כי המאכלים הינם על טהרת החלבי אך גם מתאימים לטבעונים. 

התחילו לחפש באינטרנט אחרי קייטרינג חלבי, ושימו לב שאתם יכולים לבחור מגוון רחב של תפריטים או מגשי אירוח עם הרכבי טעמים מעולים ומנות שהורכבו מחומרי גלם איכותיים. 

כשאתם בוחרים את המנות שימו לב למרכיבים וודאו שהם מתאימים לאירוע שלכם. 

בחרו מקום טוב של אוכל המציע גם שירות הגשה ופינוי, ותוכלו לארגן חתונה קטנה עליה תמיד חלמתם, אותה תחגגו בכיף עם האנשים שאתם אוהבים! 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here