נאיל מארח בביתו חיילים
אלבום פרטי - ארכיון

"הלב והבית שלנו פתוחים  באהבה ובשמחה לתושבי הדרום החווים את פירות השנאה של הטרוריסטים" אומר נאיל זועבי, מנהל בית ספר ואיש שלום הפועל לחיבורים בין העמים. גם בימים אלה לאחר שנרגעו הרוחות מזמין נאיל את התושבים למנוחה  בצפון .

נאיל מארח בביתו חיילים
אלבום פרטי – ארכיון

עם תחילת המערכה הקשה בדרום הארץ בעקבות חיסולו של המחבל,באהה אבו אל עטא ,  שיגר נאיל זועבי, מנהל בית ספר, איש שלום ותושב הכפר נין, הודעות במסרונים לידידיו היהודים הרבים המתגוררים בדרום הארץ, והזמינם להגיע עם משפחותיהם להתארח בביתו בכפר נין. "הלב יוצא לתושבי הדרום החווים טילים ורקטות, אזעקות וחרדות, אומר נאיל ומוסיף: רעייתי ואנוכי מיד יצרנו קשר עם חברינו מדרום הארץ והזמנו אותם להתארח, מאוחר יותר הזמנתי את כל מי שמעוניין מתושבי הדרום להגיע אלינו, הכפר יפה, הלב פתוח לרווחה והצפון מיוחד כמו תמיד". אומר נאיל.

נאיל נזכר השבוע בימי מלחמת לבנון השנייה כאשר הצפון היה תחת מטחי אש מלבנון, "אני זוכר את החרדה, את הדאגה ואת הערבות ההדדית של תושבי הדרום אלינו, זה הזמן להחזיר אהבה, כולנו בני הארץ הטובה הזו" אומר נאיל. כידוע נאיל  אירח בביתו את כוחות הביטחון, המשטרה, צבא ושגרירי מדינות זרות, ובמפגשים אלה האורחים מתוודעים למורשת המוסלמית האחרת וכן על היות נאיל פטריוט ערבי ישראלי גאה.

נאיל מארח בביתו חיילים
אלבום פרטי – ארכיון

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here