נבחרת האתלטים של מגדל העמק
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

נבחרות האתלטיקה של חטיבת הביניים "יערת העמק" כבשו את המקום הראשון בצפון בשלושת התחרויות המחוזיות והעפילו לאליפות הארץ באתלטיקה. 

נבחרת האתלטים של מגדל העמק
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

נבחרת האתלטיקה של תלמידי חטיבת הביניים "יערת העמק" ממשיכה את המגמה של השנים האחרונות ושחזרה שוב את ההישג הנפלא- העפלה לאליפות הארצית לאחר שסיימה במקום הראשון בתחרות המחוזית. כזכור, לפני מספר שנים הוקמה נבחרת האתלטיקה של "יערת העמק" עם סיוע של הרשות המקומית ותוך זמן קצר החלה לקצור הישגים בתחרויות המחוזיות ולאחר מכן גם באליפות הארץ.

נבחרת האתלטים של מגדל העמק
קרדיט צילום: דוברות עיריית מגדל העמק

בשנה שעברה העפילו נבחרות הבנים (שכבת ז'-ח' ו-ט') והבנות (שכבת ט') לאליפות הארץ לאחר שסיימו במקום הראשון במחוז (בנים) ובמקום השלישי (בנות). השנה רשמה נבחרת האתלטיקה הישג חסר תקדים כאשר כל ארבעת הנבחרות של בית הספר (ז'-ח' בנים ובנות ושכבת ט' בנים ובנות) העפילו כולן מהמקום הראשון במחוז בתחרויות שהתקיימו באצטדיון האתלטיקה בחיפה ובהן השתתפו כ-15 נבחרות. בין ההישגים הבולטים שרשמו חברי הנבחרת המודרכת על ידי המאמנים דודו כהן (בנים) ויפה כליפי (בנות) אפשר לציין את המקום הראשון בריצת 80 מטר, מקום ראשון בריצת 800 מטר מקום ראשון בקפיצה לרוחק, מקום ראשון בקפיצה לגובה, מקום ראשון בהדיפת כדור ברזל, מקום ראשון בזריקת הוקי וכן במרוצי שליחים שהן קטפו האתלטים הצעירים ממגדל העמק את רוב המקומות הראשונים. בעקבות ההישגים העפילה הנבחרת לאליפות ישראל שתתקיים בחודש הבא 8.4, באצטדיון האתלטיקה הלאומי בהדר יוסף, תל אביב. ראש מינהל החינוך מלי אליגוב אמרה: "נבחרת האתלטיקה ממשיכה לקצור הישגים בתחרויות המחוזיות והארציות ולהסב נחת וגאווה לבית הספר ולמערכת החינוך".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here