אליאור ומרב מנכ"לית המכללה, עמד בכבוד באתגרים וצלח את כל המהמורות בנחישות. צילום: טליה בן סבו

מטייסת הקרב לשיעורי הנדסה במכללה.

אליאור אלימלך מנוף הגליל ידע בדיוק מה הוא רוצה ולאן הוא שואף, עם תום לימודיו בבית הספר ברמת דוד, התגייס באופן טבעי לחיל האוויר והוצב במערך הטכני ולאחר מכן בטייסת הקרב כראש צוות חימוש. במהלך שירות הקבע החליט אליאור לשלב בשירות הצבאי גם לימודי הנדסה במכללה הטכנולוגית נוף הגליל הסמוכה לבית הוריו. בעוד כחודש יזכה לדיפלומת הנדסאי מכטרוניקה.

"אין הטיפה חוצבת בסלע מכוח עוצמתה אלא מכוח התמדתה", אוהב אליאור אלימלך מהמכללה הטכנולוגית נוף הגליל לצטט את וינסטון צ'רצ'יל, אוריאל נוטע במילים הגבוהות הללו חיים ממש, עבורו הן מוטו, דרך ובעיקר השתקפות של רצינות, אחריות, התמדה ונחישות.

אליאור נולד בנוף הגליל, למד בתיכון בבית הספר ברמת דוד ובאופן טבעי המשיך בשירות צבאי במסלול הידוע לו במערך הטכני בחיל האוויר. אליאור שירת בצבא הקבע במשך שש שנים עד לשחרורו לפני כחודש, את תפקידו המשמעותי בצבא החל כטכנאי דרג א' והתקדם לתפקיד ראש צוות חימוש בטייסת קרב. כאמור לפני כחודש השתחרר משירות הקבע." השירות הצבאי שלי בקבע היה עבורי הגשמת השליחות הציונית ותרומה למדינה, אומר אליאור ומוסיף, החלטתי לסיים את שירותי הצבאי כדי להמשיך לעבר אופק אישי ותעסוקתי אחר. נפרדתי מהחברים בצבא בהתרגשות גדולה, זה היה פרק משמעותי ביותר בתהליך עיצוב זהותי ואישיותי".

תוך כדי שירותו הצבאי בחר אליאור ללמוד במכללה הטכנולוגית נוף הגליל לימודי הנדסת מכטרוניקה. "בחרתי ללמוד במכללה בגלל הקרבה הגאוגרפית ובשל המודל שהיה לי, אחי משה סיים לפני שנה לימודי הנדסת חשמל במכללה.

מצאתי צוות נפלא במכללה, בתחילה הלימודים במכינה, המורה לאנגלית אילנה שקיבלה אותי בציון 24 במבחן הראשון וסיימתי בציון 81 במבחן מה"ט, המורה ילנה הובילה אותי להישגים במתמטיקה , הצלחתי במכללה והתחלתי מסלול הנדסאי במכטרוניקה, שם פגשתי לראשונה את מנהל המגמה המעולה פאבל סידרוביץ, מעבר להיותו אדם מדהים הרגשתי את הרצון העז שאצליח, פאבל דחף אותי כל הזמן כשהוא מדרבן אותי ללמוד ולהצליח", אומר אליאור.

אליאור התמודד באופן מעורר התפעלות עם שירות בצבא הקבע ובמקביל לימודים תובעניים המצריכים למידה ותרגול ברמה גבוהה. " זה לא היה קל , אומר אליאור, היו זמנים שלא היה לי זמן להסתפר, עד כדי כך, אבל הצוות המכיל והתומך במכללה הבין את האתגר והמורכבות, בגלל צרכים צבאיים נאלצתי להיעדר הצוות הבין הכיל וסייע להתגבר. הדיקנית סיגל גופר הייתה לי ממש לעזר רב, כל הזמן תמכה, עודדה ודחפה שאצליח."

בעוד כחדשיים אליאור אלימלך יסיים את לימודיו במכללה ויקבל דיפלומת הנדסאי מכטרוניקה. "יש לי הערכה עצומה למכללה ולמרציה, לכן כבר המלצתי לחבר מהצבא ללמוד במכללה והוא לומד ומרוצה, המלצתי לחבר נוסף, כך שיש כיום שני סטודנטים שלומדים במכללה בשל היותי שגריר טוב ומתוך הערכה כנה על העשייה."

 

מרב ששון אמויאל, מנכ"לית המכללה אמרה: "אליאור הוא דוגמה מצוינת לרצינות, לנחישות ולהתמדה, אני גאה באליאור ובחבריו אשר כנגד כל הסיכויים ועל אף האתגרים שהיו מנת חלקו אליאור לא ויתר ונמצא על קו הסיום."

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here