סיפריה מעלות ניסים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

בבית הספר מעלות בעפולה לא מוכנים לוותר על קריאת ספרים והציבו בחצר בית הספר ספרייה ניידת מעוצבת לעידוד קריאה בקרב התלמידים. 

בבית הספר היסודי ממלכי דתי "מעלות ניסים" מצאו דרך יצירתית להוציא את תלמידים מהכיתות והמסכים החכמים. ספרייה ניידת מעוצבת הוצבה לאחרונה בחצר בית הספר כאשר מסביבה נפרסו מחצלות שטיחים ופינות ישיבה נוחות אשר מעניקות לתלמידים חוויה של קריאה העשרה ולמידה בטבע באווירה נינוחה והכל תחת כיפת השמים.

פרויקט הספרייה הניידת מעודד קריאה בקרב ילדים ובני נוער ע"י חשיפת עולם התוכן, נגישות לספרים ופעילויות מגוונות. הספרייה הניידת משמשת כסניף נייד של הספריות הציבוריות, ובכך מעניקה שירות טוב יותר לתושבים על ידי מקסום הנגישות של האוכלוסייה לעולם התוכן.

יתרון הניידות של הספרייה הוא היכולת לנייד אותה לכל פינה בבית הספר ולאפשר חשיפה מלאה של תכנים באווירה שונה מהספרייה הציבורית . הקריאה תחת כיפת השמים מאפשרת ישיבה על פופים ומחצלות באוויר הפתוח. במקביל ישנן פעילויות נוספות על ידי הצוות החינוכי בין היתר , סדנאות תוכן, תיאטרון חצר, שעות סיפור, פעילויות ממוחשבות, והכל בהווי בלתי רגיל.

הספרייה מכילה מגוון רחב של ספרי קריאה לכלל הגילאים, והמורות בחצר מנהלות את הפעילות מסייעות ומכווינות את התלמידים . בין היתר, ניתן ליהנות משעות יצירה ותוכן, מפגשים עם סופרים, הצגות ילדים, סדנאות כתיבה ואנימציה, שעות סיפור ושפע פעילויות להורים ולילדים.

סיפריה מעלות ניסים
קרדיט צילום: דוברות עיריית עפולה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here