בנצי עם נאמנות השכונה על רקע ציור הקיר שציירו

התכנית העירונית "עיר נקייה ומקיימת", שהושקה במגדל העמק תופסת תאוצה ובימים אלה 'כובשת' הצפרדע הירוקה "ניקיטה", המשמשת כפרזנטורית של הקמפיין, כל פינה ברחבי העיר.

אם אתם תושבי מגדל העמק ולאחרונה נתקלתם בצפרדע ירוקה וחייכנית הקוראת לכם לשמור על הניקיון במקומות שונים ברחבי העיר אז רק שתדעו ששמה הוא "ניקיטה" והיא הפרזנטורית החביבה של תכנית הניקיון העירונית "עיר נקייה ומקיימת" שהשיקה בשנה האחרונה עיריית מגדל העמק באמצעות האגף לשירותים חברתיים- מדור קהילה בשיתוף אגף שפ"ע. במסגרת התכנית ביקשה הרשות המקומית לעורר את המודעות לשמירה על הניקיון ואיכות הסביבה בקרב התושבים באמצעים שונים ומגוונים. אחד האמצעים הוא קמפיין הסברה הכולל שילוב של אלמנטים שונים ומגוונים כגון דוכני הסברה של מתנדבי נאמני-השכונה ברחבי העיר, הפצה של עצומה עירונית הקוראת לשמירה על הניקיון עליה חותמים תושבי העיר וכן קמפיין פרסומי רחב הכולל את הפרזנטורית "ניקיטה". הצפרדע החביבה קוראת לתושבי העיר לשמור על הניקיון מעל גביי שלטי חוצות וציור קיר ענק בפארק "הראשונים". בקרוב תופיע "ניקיטה" גם באמצעות סרטוני אנימציה בכיכובה, הטבעתה על גביי דלתות הפחים, מסרים בנושא על שלטים בפארקים השונים ואפילו משחקי ריצפה לילדים שיוטבעו במוקדים שונים ברחבי העיר מתוך כוונה להטמיע את הנושא החשוב בילדי העיר מגיל צעיר.

מובילת התכנית, עו"ס שרון קסיס מהאגף לשירותים חברתיים – מדור קהילה, אמרה: "היכן שיש צפרדעים, יש מים מתוקים ונקיים. כך גם "ניקיטה" מזכירה לכולנו בחביבות לשמור על הניקיון, ובכך ליישם ערכים של כבוד וערבות הדדיים זה לזו". סגן ראש העיר וממונה על תיק הרווחה, אלי בקסיס, אמר: "מגדל העמק היא הבית של כולנו. אני רואה בתושבים שותפים מלאים לשמירה על הבית ומאמין שהקמפיין, בשילוב ההסברות של נאמני השכונה, יגרום לכולנו לקחת אחריות ולעשות עוד צעד אחד לפחות גם בתחום השמירה על הניקיון בעיר״. חבר מועצת העיר ומחזיק תיק חזות העיר, דורון אלחרר אמר: "שיתוף הפעולה של האגף עם מערכת החינוך להקניית ערכים לתלמידים לשמירה על סביבה נקייה ועם אגף הרווחה בעבודה קהילתית עם תושבים יסייעו לנו לשמור על עיר נקייה ומקיימת".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here