אמית עכו - נשיאת אמית עם תלמידות קרדיט צילום תמונה עם תלמידות: אמיר קלנגל

נשיאת אמית ארה"ב, אודרי טרכטמן, מנכ"ל רשת אמית ד"ר אמנון אלדר ומנהלת תיכון אמית עכו אתי צברי – הגיעו השבוע לביקור חיזוק ותמיכה ברב אלעד ברזילי, מורה בתיכון שמאושפז במצב קשה בבית החולים בנהריה לאחר שביקש לשמור על תלמידיו בלילה הראשון שבו פרצו מהומות בעיר ונפל קורבן ללינץ' נורא בידי פורעים ערבים.

בשיחה קצרה שניהלה עם ברזילי בחדרו אמרה לו טרכטמן כי "עשרות אלפי נשות אמית בארצות הברית מתפללות להחלמתך. אתה וחבריך המורים, מופת חינוכי בדאגה לתלמידיכם ובאחריות לשלומם גם אחרי שעות הלימודים" וביקשה לחזק את רעייתו יעל העומדת לצידו בימים הקשים הללו.

לאחר מכן ערכה נשיאת אמית סדרת מפגשים עם תלמידים, עם מורים ועם ראש מנהל החינוך בעכו אורית אסייג שסיפרו על העשייה הייחודית בתיכון ועל ההתמודדות עם השנה האחרונה שכללה גם ירי טילים שהפסיק את בחינת הבגרות במתמטיקה.

אמית עכו – נשיאת אמית אצל המורה הפצוע
קרדיט צילום תמונה עם תלמידות: אמיר קלנגל

בסיומו של יום מרגש, צולם פרק ראשון וחגיגי בו ראיינו התלמידות הדר ונועה באנגלית, את נשיאת אמית לסדרת פודקאסט חדשה 'דברים שלא ידעתי בגיל 16' בהפקה של הרשת.

עם תום הביקור באמית עכו, מסרה טרכטמן כי נשות אמית בכל העולם מבקשות לחזק ולתמוך בתושבי עכו, העומדים באומץ ובגבורה מול האתגרים. "תלמידי עכו מגיעים להישגים לימודיים מצוינים והדבר מלמד על חוסן ועל השקעה של הורים, מורים ומנהלים תומכים הראויים להערכה גדולה".

אתי צברי, מנהלת התיכון ציינה כי ביקור ההזדהות של נשיאת אמית מחזק את הצוות החינוכי ואת התלמידים. "במיוחד בתקופה מאתגרת זו, טוב לדעת וטוב יותר להרגיש כי אנחנו מחובקים ואהובים בידי עשרות אלפים מיהודי העולם שאכפת להם מהעשיה החינוכית ומהצלחת ילדי עכו".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here