עיריית נצרת עילית

עיריית נצרת עילית מזמינה את תושביה ואת כל בית ישראל לפסטיבל השוקולד שיתקיים בחוה"מ סוכות ברחבת העירייה. תבואו, יהיה מתוק !

עיריית נצרת עילית תחגוג גם השנה, זו השנה השלישית ברציפות, חג סוכות מתוק במיוחד . פסטיבל השוקולד הבינלאומי השלישי  ייפתח בערב חגיגי עם הופעה של הזמר אייל גולן באצטדיון טאגר. ביומיים שלאחר מכן, ימים רביעי וחמישי- 26-27/9 תהפוך רחבת העירייה למתחם ענק של שוקולד: יריד שוקולד מיוחד במינו, סיורים מודרכים במפעל עלית, סדנאות יצירה והפעלות בעולם ממתקים קסום, מופעי במה והצגות ילדים ומייצגי שוקולד מהעולם, מופעי תיאטרון רחוב וקרקס מתוקים בהשראת עולם השוקולד, פסלי שוקולד ודוכני מכירה כולם משוקולד.

עיריית נצרת עילית
עיריית נצרת עילית

באי הפסטיבל ייהנו ביריד מיוחד של מיטב השוקולטיירים המובילים בארץ בבניין העירייה, תיאטרון רחוב ופסלי שוקולד אנושיים מחו"ל, סדנאות שוקולד לקהל הרחב, משחקי שוקולד, מופעי חוצות מתוקים, סיפורי שוקולד, פיסול בשוקולד, בר שוקולד וגם צפייה בשלב הגמר של תחרות עוגת השוקולד של ישראל.  מנכלי"ת העירייה חוה בכר :בכל ימות השנה ארומת השוקולד ממלאת את האוויר של נצרת עילית ופעם בשנה בחג סוכות, מוזמנים גם המוני בית ישראל לבוא וליהנות ממנה בפסטיבל השוקולד". לדברי בכר "נצרת עילית היא בהחלט מעצמת שוקולד ואין טבעי יותר מאשר לקיים בה את הפסטיבל הכי מתוק במדינה. הפסטיבל הוא חוויה לכל המשפחה ומהווה מפגש מרתק  עם יופייה הבלתי רגיל של העיר המוקפת בשמורות טבע וירוק מכל עבריה, עיר מכניסת אורחים שתושביה מייצרים תמהיל נדיר של תרבויות ועדות מכל קצווי תבל".

מהעירייה נמסר כי  הפסטיבל השלישי יוצא לדרך בסיוע משרד התרבות והספורט ונותני חסויות: בלו, מלון רמדה, "כרמית", מרקזה, "שטראוס עלית", "מי -נעם", הרשות לפיתוח הגליל והחברה לפיתוח נצרת עילית.  "הפסטיבל מתעצם משנה לשנה ובתוך 3 שנים הפך לסיפור הצלחה ענק שמושך אליו עשרות אלפי מבקרים מכל רחבי הארץ." נמסר מהעירייה וצוין כי הפסטיבל יופק וינוהל אומנותית על ידי יוסי ג'מאל וג'קי בכר הפקות.  רונם אפללו, מבכירי השוקולטיירים בארץ, ישמש יועץ מקצועי .

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here