קרדיט: דורון אמזלג

לאחר שצבר מעל 160,000 צפיות בחודשיים על הסינגל הראשון שלו "אין קליטה", אורי דנינו, זמר מבטיח בן 24 מעפולה, מוכן לכבוש את הבמה המוזיקלית עם יצירה מקורית ואישית – הסינגל השני שלו "דמעות בגשם", שצפוי לצאת מחר (יום שלישי 19/3/24).

הפעם, אורי לקח חלק בכתיבת השיר, יחד עם המפיק המוזיקלי המוכשר שלו, שמעון שובייב. התוצאה היא שיר מרגש, כן וחושפני, שמשקף את עולמו הפנימי של הזמר הצעיר. השיר החדש מבטא את התשוקה והיצירתיות של אורי, ומהווה צעד משמעותי בהתפתחותו האמנותית. עם קול ייחודי, כריזמה בלתי נשכחת וכישרון מוזיקלי יוצא דופן, אורי מבטיח להציג את מלוא כישרונותיו בסינגל החדש. המילים החשופות, הלחן הסוחף, ההפקה המושקעת והעיבודים המרגשים יוצרים שיר עמוק ונוגע ללב.

כשנשאל על ראשית דרכו המוזיקלית, אורי ענה כי אהבתו לשירה הייתה קיימת מאז ומתמיד. הוא מספר על תקופה בה התמקד בתחום הכדורגל, ואף חלם להפוך לכדורגלן מצליח. אולם, בשל טעמים דתיים ופגיעה בשמירת השבת, החליט אורי להשאיר כתחביב את חלום הכדורגל, ובמקום זאת, בחר להתמסר לתשוקתו האמיתית – המוזיקה.

אורי משקיע את מירב מרצו ומשאביו בפיתוח הקריירה המוזיקלית שלו מתוך רצון עז להתמקצע ולהעמיק את הידע שלו בתחום, ואף החל ללמוד פסנתר. ההתמדה והנחישות שלו מעידות על שאיפתו הברורה להמשיך ולהצליח בעולם המוזיקה.

עם הפוטנציאל העצום הטמון בו, אין ספק שאורי עתיד להפתיע ולרגש אותנו עוד רבות בהמשך הדרך.
אנו מאחלים לאורי בהצלחה רבה עם השקת הסינגל החדש מחר ומחכים להפתעות נוספות בהמשך הדרך המוזיקלית שלו.

קרדיט: אושרי סטודיו אוחנה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here