עוגות לקשישים
קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

שבועות של נתינה. פרויקטים מיוחדים פעלו בעיר וגייסו את התושבים שקנו מעל ל-50 עוגות אותן חילקו לאזרחים הוותיקים בעיר ותרומת סלי טנא עם מוצרי חלב ודברי מתיקה

במגדל העמק ממשיכים במסורת של שבועות בסימן נתינה. ביוזמת מתנדבים ובשיתוף המדור לאזרחים ותיקים ויחידת ההתנדבות באגף הרווחה במגדל העמק, קנו תושבים עוגות, צירפו אליהן מכתב עם ברכה לכבוד החג וחילקו אותן בחג השבועות ל– 52 קשישים ואזרחים ותיקים ניצולי שואה ויוצאי אתיופיה.

מגדל העמק לא הפסיקה את הפעילות הענפה של מתנדבים למען האזרחים הוותיקים של העיר והפרויקט הנוכחי הוא המשך ישיר לחלוקת המזון שהתקיימה בחודשים האחרונים. אחד המתנדבים שלקח חלק בפרויקט אמר: "זה היה מיוחד מאוד, הגענו אל הקשישים הביתה והם כל כך שמחו. בלי הקורונה כנראה שהייתי נשאר שם יותר לשוחח עמם. זה פשוט פרויקט שמחבר לבבות. והוא כל כך פשוט לעשייה ומחמם את הלב". 
זוג שקיבל את העוגה אמר: "זה פשוט עשה לנו את החג, לראות הורים וילדים קטנים שמגיעים אלינו הביתה עם החיוך המיוחד מילא לנו את כל הבית אושר ושמחה. רוצים להודות מכל הלב לכל השותפים בדבר".

בנוסף לפרויקט זה, היחידה להתנדבות גייסה תרומות של מוצרי חלב ודברי מתיקה שנארזו וחולקו על ידי בנות שירות לאומי לאנשים ללא עורף משפחתי. "התרגשתי לקבל את סל המוצרים לכבוד חג השבועות. זה חימם לי את הלב שיש מישהו שחושב עלי ונותן לי תשומת לב", אמר האחד הקשישים.
אלי בקסיס, סגן ראש העיר אמר: "אגף הרווחה ממשיך לפעול לרווחת קשישי העיר ואנשים ללא עורף משפחתי. מודה לכל התושבים שלקחו חלק בפרויקט יפה זה".

ראש העיר אלי ברדה ברך את המוציאים לפועל והוסיף: "זו מגדל העמק היפה. אני גאה בתושבים שיש לנו בעיר ובעובדי העירייה שעזרו להם להרים את הכפפה. שמחתי לראות את התמונות המרגשות של האזרחים הוותיקים שמחים עם העוגות לכבוד החג".

עוגות לקשישים
קרדיט תמונה: דוברות עיריית מגדל העמק

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here