סמים הם משחק מסוכן – שאתם ממש לא רוצים להתערבב בו
קרדיט: Freepik

מצאתם את עצמכם מתמודדים עם זימון לחקירה בתחום הסמים, בלי שיש לכם מושג קלוש על מה או על שימוש בסמים בעבר שלכם? יותר מידי פעמים בשנים האחרונות, ישראלים חפים מפשע מוצאים את עצמכם בסיטואציות כאלו, ולא יודעים איך להתמודד כדי לשמור על החפות שלהם. במצב כזה, הדבר הנכון ביותר שאתם יכולים לבצע הוא להרים טלפון לעזרתו של עורך דין אלון ארז, ולקבל ייעוץ וליווי מקצועי.

התמודדות עם עבירות סמים – כשהמערכת ממש לא לטובתכם

על פי רוב, כאשר מדובר על עבירות סמים המערכת המשפטית היא מערכת מאוד נוקשה, מאתגרת ולא פשוטה להתמודדות. ככל ויש נגדכם גם ראיה קטנה ביותר, אתם עלולים למצוא את עצמכם בצרות צרורות, לאורך שנים ארוכות וללא כל יכולת לשנות את התמונה לטובתכם. ועדיין, בהנחה שאתם פועלים בצורה האחראית ומטלפנים לקבלת ייעוץ אצל עורך דין פלילי בתל אביב, יהיה הרבה יותר קל להתמודד עם האתגר ולשמור על חפותכם לאורך זמן.

הסיכון במהלך השירות הצבאי – גבוה שבעתיים

אם באזרחות האתגר אל מול סמים, הוא עצום, אז במערכת הצבאית, האתגר הוא כפול ומכופל. המערכת הצבאית לא מוכנה להקל ראש בכלל בשימוש בסמים על מדים וכל חייל שמוצא את עצמו בחקירה, מסתבך מאוד, ויכולה להיות לכך השפעה גם על העתיד באזרחות. על כן, אתם חייבים להרים טלפון בהול לעזרת עורך דין צבאי סמים שמכיר את החוק הצבאי ואת ההתנהלות בתוך המערכת הצבאית. זה הוא צעד שיאפשר לכם לשמור על הזכויות שלכם ובהתאמה גם לחפש את הדרכים להתמודד עם ההאשמות בצורה הראויה להן.

עורך דין מיומן – יעזור לכם להתמודד עם החשדות הקשים

לא משנה מה היא הסיטואציה שאיתה אתם מתמודדים, אם העניין הוא נושא הסמים, אתם חייבים לעצור הכל ולטפל בנושא בצורה רצינית מאוד. עליכם לקחת אחריות, אבל גם לבחור בצורה זהירה ומחושבת את עורך הדין המייצג אתכם, שכן הוא ישפיע מאוד על היכולת שלכם לקבל את כל הזכויות שלכם ועדיין לשמור על הליך הוגן.

הצוות המיומן והמנוסה של משרד עורכי הדין של אלון ארז, מציע לכם לקבל את הליווי המשפטי הדרוש לכם להתמודד עם חשדות לשימוש או אחזקה של סמים. אנו נעשה הכל על מנת להציע לכם שירות מעולה, גם בנקודות הלחץ והחששות הכי קשות שיש. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות המשרד, טלפנו: 0507368203.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here