עיקור וסירוס ללא עלות לכלבים
קרדיט צילום: עיריית עפולה

עיריית עפולה בשיתוף משרד החקלאות יוצאים במבצע עיקור וסירוס לכלבים של תושבי העיר ללא עלות כספית. הווטרינר העירוני: "מעבר ליתרונות הבריאותיים, בעלי הכלבים יחסכו כסף רב".

עיריית עפולה באמצעות אגף התפעול והשירות הווטרינרי העירוני יוצאים במבצע עיקור וסירוס כלבים בעלי רישיון. המבצע ייערך בשיתוף משרד החקלאות ומיועד להפחית את מספר ההמלטות הלא רצויות, תופעת הכלבים הנטושים והמשוטטים וכן לשפר את האכיפה בנושא כלבים מסוכנים. לניתוחי עיקור וסירוס יש יתרונות רפואיים כגון מניעת גידולי עטין, מניעת דלקות רחם ואילו סירוס עשוי להפחית ואף למנוע מקרי סרטן הערמונית וגידולים אחרים בכלבים.

הווטרינר העירוני, ד"ר יואל בנט, אמר השבוע כי "בנוסף ליתרונות הבריאותיים לכלבים, המבצע יאפשר לתושבי עפולה לחסוך כסף רב הן בביצוע ההליך הרפואי של העיקור או הסירוס והן בחסכון 321 ש"ח עלות חיסון הכלבת וחידוש הרישיון מדי שנה".

בשירות הווטרינרי הוסיפו ואמרו כי רק כלבים המוחזקים כחוק, או שגיל הכלב מעל לגיל שנתיים, שכתובת בעליהם בעיר עפולה והרשומים ככלבים לא מסורסים או מעוקרים במאגר הכלבים הארצי יהיו זכאים להליך. ביצוע הניתוחים הנם בשיתוף עם השירותים הווטרינרים במשרד החקלאות וניתן להשתתף במבצע עד סוף השנה האזרחית (31.12.20). מחזיקי כלבים המעוניינים בכך מוזמנים ליצור קשר עם השירות הווטרינרי של עיריית עפולה בטלפון 04-6484231, בדוא"ל vet@afula.muni.il  או ברישום מקוון באתר העירייה.

השירות ניתן על בסיס 'כל הקודם זוכה' שכן מספר העיקורים והסירוסים מוגבל.

עיקור וסירוס ללא עלות לכלבים
קרדיט צילום: עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here