נתוני שנת 2018 מצביעים על עליה בשיעור של 33% בהיקף מחזור פסולת האריזות (פחים כתומים)

עליה בשיעור של 33% בהיקף מחזור פסולת האריזות
עיריית נצרת עילית

על מנת לקדם את היקף מחזור פסולת האריזות בפחים הכתומים המפוזרים ברחבי העיר, עיריית נצרת עילית ביצעה במהלך השנה האחרונה מסע הסברה מקיף מבית לבית. בשיתוף עם תאגיד "תמיר" חולקו לתושבים שקיות לאיסוף פסולת  האריזות והשלכתה לפחים הכתומים, כמו כן בוצע קמפיין הסברה הכולל חלוקת פליירים וחשיפת יתרונות המחזור לתלמידי בתי הספר באמצעות הצגות ופעילויות שונות:"תלמידי נצרת עילית נחשפו לנושא המחזור בדרך חווייתית של צפייה בהצגות של ד"ר מולקולה ולקחו חלק בניסויים מדעיים שתכליתם להציג את התרומה המוחשית של המחזור לאיכות הסביבה שבה אנו חיים ושמירה על כדור הארץ" הסבירה מנהלת אגף קיימות, תניא מקרוב.לדבריה "דגש הושם השנה בתחום ההסברה בבתי הספר במטרה להטמיע את המחזור כדרך חיים כבר מהגיל הצעיר. "

יצוין כי נצרת עילית לוקחת חלק גם בקמפיין הפח הסגול לאיסוף זכוכיות . הקמפיין שיוצא לדרך בימים אלה בהובלת תאגיד "תמיר" מציע לתושבים לקחת חלק במחזור הזכוכית ולהשתתף בהגרלה נושאת פרסים. התושבים  מתבקשים להדביק על גבי  אריזת זכוכית ריקה את פרטיהם (שם, שם משפחה, כתובת וטלפון) ולהשליכה לפח הסגול הקרוב למקום מגוריהם.
ארבעת הראשונים שיעלו בגורל, יזכו בכרטיס טיסה ושהות זוגית באי הזכוכית שבאיטליה. ממנכ"ל תאגיד תמיר רני איידלר נמסר: "הפרדה ומחזור אריזות זכוכית הנם אמצעים חשובים למניעת שימוש במשאבי הטבע מתכלים וזאת לאור העובדה כי ניתן למחזר זכוכית אינספור פעמים. אודה לכל תושבי נצרת עילית שיצטרפו ויחלו להפריד בשגרה גם את אריזות הזכוכית בביתם".

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here