קרדיט צילום: shutterstock

הדרך לפנים צעירות ורעננות, הגדלת או הרמת החזה, ניתוח האף שתמיד חלמתם עליו או כל טיפול אסתטי שיגרום לכם להרגיש שלמים יותר עם הגוף שלכם הוא תהליך משנה חיים. זו גם הסיבה שבגללה אסור להתפשר כאשר בוחרים איפה לבצע אותו

ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של רשת כללית אסתטיקה

אם גם אתם מרגישים שיותר ויותר אנשים מסביבכם בוחרים לעבור ניתוח אסתטי, אז יש לכך סיבה מוצדקת. בשנים האחרונות, תחום הניתוחים והטיפולים הקוסמטיים נמצא בעלייה מתמדת. בארצות הברית נרשם זינוק של כ-250% בכמות הניתוחים רק בעשור האחרון, ואם מצרפים לשקלול גם הליכים שאינם מצריכים חדר ניתוח וניתנים לביצוע במרפאות הרי שהנתון קופץ לעלייה של 700%.

הביקוש ההולך וגובר לניתוחים וטיפולים אסתטיים הביא לעלייה גם בנותני השירות, גופים רבים זיהו את התחום כהזדמנות להרוויח כסף קל ללא מאמץ מיוחד. הפיקוח בענף חשוב זה, עדיין אינו שווה ערך לרמה של הפיקוח המבוצע ברפואה הכללית, ולכן, כאן נדרשים המטופלים והמטופלות לשיקול דעת לפני שבוחרים את הרופא המנתח שיעשה בעבורם את ההליך משנה החיים. 

העלייה בכמות הניתוחים נראית דרמטית, אך היא גם מובנת, מפני שכשאשר גבר או אישה מרגישים לא שלמים עם עצמם, הם יהיו מוכנים להשקיע רבות כדי לשנות את המצב, וכיום ניתן לעשות זאת באמצעות מגוון של ניתוחים פלסטיים בעלי אפקט חיובי משמעותי על חיי המטופלים. 

השינוי לאחר הניתוח הוא לא רק חיצוני, כי אם במידה רבה שינוי פנימי עם תוספת נדיבה של ביטחון עצמי, הרגשה משופרת ולעיתים קרובות גם שיפור חברתי. הכוח העצום הזה – שיכול לשנות אדם הוא מה שהופך את הניתוחים והטיפולים לפופולריים כל כך.

אז כשאתם ניגשים לטיפול אסתטי, ועל אחת כמה וכמה אם מדובר בניתוח, לא כדאי לתת את האחריות על הגוף שלכם למוסד חדש ללא גב רפואי וניסיון מוכח בתחום. כללית אסתטיקה הוא הגוף הגדול ביותר בישראל בתחום האסתטיקה, בעל ותק וניסיון, שפועל שנים רבות בשוק תחת פיקוח מלא של משרד הבריאות על כלל הפעילויות והטיפולים ומעסיק רופאים מומחים ומיומנים, עם הגב של שירותי בריאות כללית. 

בכל טיפול אסתטי, ובמיוחד בניתוח, קיימים סיכונים ויש להתייחס אליהם במלוא הרצינות. פנו רק לגופים מוסמכים, לכו על בטוח.

למידע נוסף לחצו כאן 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here