הרב מנחם גולד , דאג לכל יהודי נצרך , במאור פנים. | צילום: יהונתן גולד

"אנשים נפלאים נרתמו על אף המצב לסייע לנו באגון תלושי מזון למאות משפחות"

נשיא ארגון "משמעות" , הרב מנחם גולד ובנו הרב בנימין נרתמו זו השנה העשרים וחמש למעשה החסד הנפלא תחת הכותרת " כל יהודי יסב בפסח לשולחן מלא בטוב" , נאמנים להצהרתם ולמסורת אותה יצרו הצליחו הרב מנחם ובנו הרב בנימין גם השנה על אף השמיים הסגורים והקושי העצום בגיוס תרומות לעמוד במשימה. " אין דבר משמח ומרגש יותר את אבא שלי הרב מלראות חיוך של יהודי שנושע בתלושים ובכבוד לקנות את צרכי החג" אומר הרב בנימין גולד.

שמעו של הנדיב ואיש החסד מעפולה , הרב מנחם גולד יצא למרחוק. הרב גולד נשיא ארגון 'משמעות' , מוסדות תורה, קהילה וחסד, יחד עם בנו המנכ"ל הרב בנימין גולד דואגים מזה 25 שנים לצרכי הנצרכים בעמק ובגליל . בכל שנה הרב גולד טס לחו"ל לגייס יהודים נדיבי לב לצורך מימון מפעלות החסד. השנה בשל מגפת הקורונה פעלו במלא העוצמה הרב בנימין והרב מנחם גולד למלא את החסר.

" השנה האתגר היה כפול ומכופל, לא רק שלא יצאתי לגייס מימון מחו"ל אלא שגם מספר הנצרכים לסיוע עלה באופן משמעותי. בחסדי ה' ותודות לפעילות האינטנסיבית באהבה ובמאור פנים של בני הצלחנו השנה להעניק לכל הנצרכים תווי קנייה בסכום הגון לרכישת מוצרים לרגל חג הפסח" ,אמר הרב מנחם גולד.

בנו , מנכ"ל ארגון 'משמעות' , הרב בנימין גולד הוסיף: "אין דבר משמח ומרגש יותר את אבא שלי הרב מלראות חיוך של יהודי שנושע בתלושים ובכבוד לקנות את צרכי החג" אומר הרב בנימין גולד.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here