נציגי הארגונים בלשכת ראש העיר
דוברות עיריית עפולה

ביום שלישי הקרוב ייצא לדרך יום ההתרמה השנתי המשותף לאגודת ניצן, ארגוני החרשים בישראל, ער"ן  וארגון נט"ל. נציגי הארגונים ביקרו בלשכתו של אלקבץ ויחד קראו לציבור לפתוח את ליבו ואת כיסו.

יום ההתרמה לאגודת ניצן, ארגוני החרשים בישראל, ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) וארגון נט"ל (נפגעי טראומה על רקע לאומי) יצוין ביום שלישי הקרוב. לקראת יום ההתרמה ביקרו נציגי הארגונים בהובלתו ד"ר יוסי ז'אן מנהל ניצן בלשכתו של ראש העיר עפולה אבי אלקבץ  ויחד קראו לציבור בעפולה לפתוח את ליבו ואת כיסו לטובת הפעילות של הארגונים הללו.

כידוע, אגודת ניצן הינה הארגון המוביל בארץ לטיפול בילדים ובוגרים עם ליקויי למידה והפרעות קשב. האגודה הוקמה בשנת 1964 ע"י הורים ומתנדבים וכיום קיימים כ-40 סניפים פרושים בכל רחבי הארץ. השירותים של ניצן ניתנים לאלפי תלמידים ובוגרים וכוללים סוגים שונים של אבחונים, כמו גם הוראה מתקנת, טיפולים רגשיים, השתלמויות ואימון הורים.

ער"ן (עזרה ראשונה נפשית) תציין בעוד שנה 50 שנות פעילות במהלכם מתנדביה מושיטים יד לאנשים במצבי לחץ ומשבר וכאלה המתמודדים עם טראומה, דיכאונות, מצוקה כלכלית, משברי גיל ההתבגרות, בדידות, אלימות, התעללות, הפרעות אכילה, דימוי עצמי וזהות מינית, קושי בגידול ילדים, מצוקת ניצולי השואה, חרדה, ועוד. ארגון נט"ל הוקם בשנת 1998 מתוך הזדהות עמוקה עם אלו שנפגעו נפשית באופן ישיר או עקיף כתוצאה מאירועי טרור או מלחמה ומתוך השקפת עולם לפיה טראומה על רקע לאומי היא חלק בלתי נפרד ממציאות החיים בישראל. יום ההתרמה כולל כאמור גם את ארגוני החירשים בישראל.

"מטרתו של יום ההתרמה לסייע לארגונים לתת מענה נרחב יותר לאוכלוסיה מאתגרת" אמרו הנציגים לראש העיר שקרא לציבור ואמר: "ישנו צורך בהעלאת המודעות הציבורית לפעילותם של הארגונים הללו ויום ההתרמה שיצוין ביום שלישי הינו חשוב שכן הכנסותיו יאפשרו את המשך פעילותם לטובת הציבור הנזקק להם".

נציגי הארגונים בלשכת ראש העיר
דוברות עיריית עפולה

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here